Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s reklamací

Od: joseumberto® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, objednali jsme si skříň u místního prodejce z katalogu, po té co skříň dorazila nechali jsme odbornou firmou sestavit. Jedná se o pětidvéřovku, jedny dveře byly prasklé z výroby, tudíž jsme je dali reklamovat - 30 denní lhůta už uběhla a je překročena o osm pracovních dnů, samozřejmě že prodejce sliboval a mlžil že vše bude včas. Došla nám trpělivost a chtěli bysme peníze za skříň zpátky, nevíme jak postupovat - skříň máme sestavenou v obýváku, za dopravu jsme prodejci zaplatili a za montáž jiné firmě též.

Prosíme o radu co máme dělat

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

72mona3*

2x
Pravděpodobně máte nárok na odstoupení od smlouvy. Ale já si tak říkám, jestli není menším zlem, počkat si na ty dveře. Vy absolvujete vše včetně sestavení a pak kvůli dveřím to samé (v opačném pořadí) a pak znova s jinou skříní ( a dodavatelem)... Zkuste si dohodnout slevu, nebo už se vám tato skříň nelíbí? M.

Děkuju za odpověď, ano skříň se nám líbí, sice kvalita se nerovná ceně, ale budiš to je naše chyba..to co mě spíš vadí a zaráží je jednání přímo na prodejně, neochota, vymlouvání a doteďka mě nikdo nenabídnul ani slevu. Dnes tam jde přítelkyně s matkou, tak snad to dojednají ku prospěchu všech. Jak se říká ´´kam čert nemůže nastrč ženskou´´

 


0x

Pokud reklamace překročila 30 dní, prodejce vám vrátí peníze. Je jeho kaše, že to nestihl vyřídit. Dojeďte na pobočku prodejny a vyžádejte si peníze. Pokud by je nechtěl dát, at vám dá potvrzení, že odmítá vyplatit peníze po zákonné reklamaci 30 dní. a at se pod to podepíše. A vy s tím jděte na ČOI a oni jim to už vysvětlí.


Děkuju za odpověď, i nás toto napadlo, ale čím si nejsme jistí je to jak přesně postupovat s navrácením té skříně prodejci po té co vrátí peníze, my bychom byli rádi kdyby si to na svoje náklady rozebral a odvezl, můžeme toto po něm požadovat?

I toto je jeho kaše. Vy jste si zaplatil dopravu skříně k vám on at si zaplatí odvoz a demontáž. Vy požadujte rozhodně peníze. O skříň se nestarejte, to už záleží na nich.

 


0x
Tak dohodnout se musíte s prodejce. Chce ho zjevně trošku poškádlit odhodláním nahlásit ho na čoi a v případě laxnosti to ale udělat.

 

iz*

0x

Předchozí rady jsou samozřejmě správné, ale já se přikláním k názoru Mony.

Skříň se Vám líbila, počkali jste si na ni, sehnali další firmu, jíž jste zaplatili za montáž...

I já bych se pokusila situaci řešit vyjednáním slevy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]