Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, možná by to byla tzv. nekalá konkurence - ovšem, z toho právního hlediska to nedovedu posoudit (snad to zde udělají jiní). Zřejmě čistší řešení by bylo oslovit zákazníky neutrální nabídkou svých služeb a s tím, že jsou to služby stejné a oni se budou moci rozhodnout, s kým budou spolupracovat. Takže, nepřetahovat, ale reklamně se nabídnout. Zdravím!
doplněno 28.02.16 19:22:breta - tu firmu někdo koupí včetně kontaktů, tak by se mohl cítit okradený nebo podvedený. Otázkou je, zda by se o Vaši snaze oslovovat stejné zákazníky dozvěděl.
Já bych řekl, že určitě.
To bych nedoporučovala.
Kontakty, teré jste získal prostřednictvím nebo pro svého zaměstnavatele,
byste k vlastnímu podnikání zneužívat neměl (neměl byste je ani mít v TF)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.