Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
objednávala jsem si výrobek, mám ho doma asi tři týdnu jenže nefunguje. Chci ho reklamovat. V Mailu píšou, že pro případnou reklamaci mám použít daňový doklad obdržený při vyzvedávání výrobku. Nepamatuji si že jsem něco v den vyzvedávání na pokladně dostávala, ale je možné že jsem zapoměla, ale každopádně nic takového nemám. Mohu použít objednávkový list který mi byl zaslán na mail,při vytvoření objednávky?
Předpokládám, že jste si objednala výrobek na e-shopu a že jste se tam registrovala. Každý slušný e-shop by tam měl mít zákaznickou sekci, kde by měla být možnost si daňový doklad stáhnout. Pokud tato možnost není, tak je požádejte, at vám pošlou opis daňového dokladu na základě objednávkového listu, nebo tam, kde jste si zboží vyzvedla. někdy je daňový doklad přilepen na krabici, ve které přišel výrobek. Každopádně doklad o zakoupení, resp. daňový doklad nebo potvrzený záruční list je třeba mít pro úspěšnou reklamaci.
Pavouk nemá zcela pravdu, můžete mít jakýkoliv doklad který dokládá,že jste věc zakoupila u daného prodejce, tedy i výpis z účtu a v úplně nejhoším případě jen svědka.- viz ZOS.Je tedy možné použít i objednávkový list doložený nějakou informací o platbě. Hlavně si nechte vystavit řádný doklad o převzetí do reklamace. Nezapoměňte, že případný spor dnes už řeší ČOI. Ale k tomu je třeba nejdříve podat reklamaci. jmakon seznam .cz
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.