Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,jen hypoteticky,ne doopravdy Syn (15 l.) dělá kurzy právního minima (ano,i to už se učí). Dozvídá se o ob.zákoníku,pracovním právu,finanč.gramotnost atd. Učili se OZ a psát reklamace v rámci reklamač.řízení.Syn se přihlásil na referát,že napíše reklamaci a vybral si,protože je nadšený sportovec,reklamaci ve fitnessu,psal hypoteticky reklamaci služeb trenérovi.Uvedl,že trénink byl nesprávně veden a vymkl si kotník.To mu vyučující opravil,že to není věc k reklamaci,ale že úrazy se řeší odpovědností za škodu,ublížení na zdraví atd.,nikoliv reklamací podle OZ. Vrtá mi to hlavou.Co tedy v takových případech se ve fitku podle OZ může reklamovat? Když si zaplatím trenérku,vznikne mezi námi tedy smlouva,ona je živnostník, já zákazník.Reklamovat mohu např. jen to,že jsem si zaplatila trénink a ona ho se mnou neodchodila? Co jiného? Přivedlo mě to na otázku,za co jsou tedy vlastně trenéři odpovědni.Tak to svěřuji takhle počítači .Děkuji za syna, nevím co mu poradit,a i já budu poučenější .
Co lze reklamovat u trenéra? Trenéři poskytujíj služby, ne zboží, takže u trenéra reklamujete jeho vadnou práci a ne věci jak vám tady radí (nesprávná teplota fitnesscentra, netekoucí voda, špatně seřízené stroje), ty jsou dost mimo, pokud trenér není provozovatelem fitka - to jsou věci, které se reklamují u provozovatele a trenér se automaticky nemusí rovnat provozovateli fitka. Reklamovat se dá to, že trenér vám sestavil cvičební plán, který není vhodný pro váš zdravotní stav a v důsledku toho jste utrpěla nějakou újmu na zdraví, že vám sestavil plán na nabírání svalové hmoty, i když vy jste chtěla na hubnutí, ale i takové věci, že chodí na tréninky pozdě, že nedodržel sjednaný počet hodin tréninků apod.
Tohle je velice zvláštní téma. Já si totiž myslím, že u trenéra nelze reklamovat nic. I když je to divné, já jsem zákazník, zaplatím, on je provozovatel. Ty jeho služby jsou totiž dost imaginární. A lidské tělo rozmanité, co do chování. Mohou tam chodit třeba 2 kamarádi, oba dodržují, co mají. Jeden si tělo vypracuje, druhý nemá výrazné výsledky. Čím to tedy je?
Navíc - to dodržování životosprávy. Ano, ten kujón může říct - dodržoval jsem a jen on ví, zda je to úplně pravda. A jak to tedy potom vyřešit? Zákazník reklamuje, ale jen on sám ví, co sbaštil, jak to opravdu bylo. To je pak ten trenér chudák.
Měl si chlapec k reklamaci vybrat třeba špatně opravené boty, špatně ostříhané a obarvené vlasy, nebo zelený salám. Tam je to totiž hned vidět, kde je chyba a lze to snadno posoudit.
U trenéra ne. Snad jedině, kdyby se zákazníkovi nevěnoval, odešel třeba pryč a nevysvětlil mu správný postup cvičení. Nebo byl nějaký vulgární a nadával mu. Jinak si myslím, že to nelze. Tělo každého člověka se chová jinak, někdo má výsledky hned a jiný? Darmo mluvit. Jaga.
Tak třeba já bych je neměla do smrti.
K té spoustě věcí mi naskočila nemožnost čerpat služby konkrétního sjednaného trenéra, rekonstrukci zařízení, když mám časový kupon na vstup, k teplotě vevnitř lze přidat netekoucí vodu ve sprchách, nemožnost uložení věcí v šatně, 2x stržený poplatek při platbě platební kartou, nedostupné reklamované občerstvení, stroje, vybavení. Změnu otevírací doby při předplatném.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.