Nejste přihlášen/a.
Otázka, u které bych ocenil názor všech, podnikatelů i zákazníků.
Podnikám jako řemeslník velmi krátce a mám ještě přece jen pár otázek a mám se v čem ještě zlepšovat.
Takže člověk, zákazník zavolá, něco potřebuje, domluvíme se, že tedy ano a termín třeba za 3týdny, domluveno, zavěsím a zapíšu si to do kalendáře.
O 3 týdny později. Ráno kouknu do kalendáře a vidím kam mám jet, ale i já jsem hlava děravá a ostatní mohou také tak mě napadá že bych ráno napsal třeba nějakou sms ve tvaru př. "dnes kolem 12:00 přijedu na přimontování umyvadla" Prostě něco takového, něco se vymyslí.
Pokud také podnikáte, děláte to také? Co posíláte?
Pokud jste zákazník, zapomněli jste někdy, poslal vám to už někdo?
Děkuji všem
Je velmi dobré připomenout se po takovém termínu alespoň den předem - sms stačí "potvrzuji, že zítra cca. v 12hod přijedu dle předchozí domluvy..." Záleží ale i na charakteru prací a času potřebném ze strany objednatele. Toto upozornění říká, že jste spolehlivý člověk.
Když jsem objednával dveře, říkali "cca 6 týdnů", do smlouvy o dílo si napsali najednou týdnů 9, poslední týden jsem jim stále volal a oni že netuší, kdy přijedou. Volala paní ve čtvrtek po desátém týdnu, že "přijedou zítra v 10 ráno". Já si ale jen tak pro jejich zavolání ze dne na den volno nezařídím. "Nejdřív v pondělí - jinak pány nechám před domem stepovat - volno prostě nedostanu."
Je to běžná věc, ale ne v den dodávky. Vždy 1-2 dny předem dejte zákazníkvi vědět. Za 3 týdny se toho mnoho změní, třeba zákazník už nemusí být mezi živími a těžko někdo v té situaci odvolá řemeslníka.
Ještě bych doplnila - máli zákazník čekat delší dobu, třeba i 3 týdny, tak do zakázky nepište přesné datum dodávky, ale napište do měsíce. Dva dny se předem tel dohodněte na termínu.
Ano, dělám to a to vždy at se jedná o zákazníka nebo obchodního partnera.
Většinou posílám SMS v tomto tvaru: Dobrý den, potvrzuji dnešní schůzku v XX hodin, tam a tam. Podpis.
Chodím k soukromému zubaři a pokaždé mi cca v 8:00 den před návštěvou příjde SMS: Dobrý den, dovolujeme si Vám připomenout Váš zítřejší termín na stomatologii u Dr. XX. S přáním pěkného dne klinika YY.
Podivné objednávání, proč není hned určen čas, či že se domluví později? Přijedete, zákazník v práci či jinde v pryču, ve 23 hod. večer, co pak? To ihned pracujete, co smlouva? Buď se pracovník ptá, kdy to vyhovuje, nebo si ho nasmlouvám na čas.
dnes kolem 12:00 přijedu na přimontování umyvadla .. A bude prchat z práce, ze zahraničí..., zlepšit!
Tak jste nepodal přesnou informaci. Asi děláte drobnosti, když nevadí přesně co budete dělat, obhlédnout si to, jak to vypadá, jaký materiál, nářadí, cena ect, ect. Představte si práci v paneláku všem.
Tak čas si většinou domluvím hned z datem po telefonu, to jsem neupřesnil v otázce.
Kvůli drobnostem jsem ještě neslyšel a nezažil aby řemeslník jezdil k zákazníkovi sepsat smlouvu a pak pracovat, musím říci že mě by to obtěžovalo jak na straně dodavatele tak i odběratele. Práce se udělá a vypíše faktura. Samozřejmě například rekonstrukce bytu je něco jiného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.