Nejste přihlášen/a.
cca 4 dny před koncem lhůty Vás systém upozorní např. na možnost otevření sporu, spor otevírám VŽDY a VŽDY požaduji plnou náhradu, už se mi několikrát stalo, že Číňan k mé objednávce uvedl číslo cizí zásilky, na netu jsem mohl sledovat jak zásilka končí na jiném konci republiky na jiné poště, když jsem se na poštu obrátil s reklamcí bylo mi sděleno, že zásilka tohoto čísla byla skutečně určena někomu jinému...
Zptravidla kolem vánoc pošta nestíhá
Takže vždy požadovat FULL REFUND
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.