Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Prosím, nesouhlasila jsem s prodejcem o vyřízení sporu. Dala jsem eskalovat spor. Jak dlouho to teď bude trvat? To se mi nějak z Ali ozvou a budou chtít něco doložit, nebo to uzavřou nějak sami? A je nějaká stanovená doba do kdy, to musí vyřešit? Děkuji
Teď budou pracovníci Aliexpresu Váš případ posuzovat - buď jim budou stačit podklady, které dostali - tedy komunikace mezi Vámi a prodejcem v průběhu sporu a Vaše přiložená fotodokumentace (která by měla být co nejdůkladnější) nebo mohou vyzvat obě strany, aby jim ještě něco doplnili, ale nemusí. Na vyřešení sporu mají cca 60 dnů od odeslání zboží prodejcem. Sledovala bych průběžně status sporu na Ali, ale pokud by něco potřebovali, měl by přijít e-mail.
S tou lhůtou jsem to asi napsala špatně.. 60 dnů od odeslání zboží prodejcem ještě ani nemusí zboží dorazit - ta lhůta na vyřízení bude asi 45 dní..
activities.aliexpress.com/... - podle tohoto odkazu 45 dnů od eskalování sporu. U mě eskalovaný spor trval asi 10 dní.
Takže na vyřešení sporu mají ,,cca 60dnů od odeslání zboží prodejcem,,? To znamená, že když jsem zboží hradila 11.11.2015 a prodejce ho odeslal 17.11.2015, a spor jsem otevřela před 5-ti dny a včera jsem dala spor Eskalovat, tak na vyřešení sporu má Aliexpress dobu 60-dnů od 17.11.2015.? Chápu to správně? Opravdu až dva měsíce?
Mě zboží došlo, ale poškozené, proto jsem otevřela spor a dále komunikovala s prodejcem o vrácení peněz. Prodejce peníze vrátit nechtěl, tak jsem dala spor eskalovat. Teď jen potřebuji vědět, jak dlouhou dobu mají v podmínkách na Ali, k vyřízení té eskalace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.