Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem zboží přes internet a má závadu. Musím ho reklamovat u prodejce (balení, posílání poštou, ...), nebo mohu přímo u záruční opravny (kterou mám za rohem a klidně to tam hodím).
Tak jsem se ještě podíval na kasa.cz kde jsem kupoval, a tam to jako jedna varianta je: Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).
Ono je taky podstatné, čeho chceš reklamací docílit. Zda opravu, výměnu, či odstoupení od kupní smlouvy. Pokud chceš záruční opravu, pak je servis nejjednodušší řešení. Ale vždycky záleží na prodejci a jeho obchodních podmínkách.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.