Nejste přihlášen/a.
Prosím někoho fundovaného v současném, platném obchodním zákoníku. Když koupím nějaké zboží, rozdělám obal a následně zjistím, že výrobek nesplňuje mé očekávání, mohu ho vrátit a dostat zpět peníze i když je obal porušený? Děkuji.
Software, datové nosiče (pokud uživatel neporušil obal), noviny a časopisy, zboží vyrobené nebo upravené podle přání zákazníka, zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Překvapivě ty higienické podmínky tam nejsou. Pokud jde o zvonek, tak tam je to v pohodě. Podstatný je ale čas, můžete to vrátit jen do 14 dnů od zakoupení.
Bez porušení obalu se na výrobek nedostanu, dokonce ho mohu použít a zjistím, že nevyhovuje. Jak přes obal vím, co tam vlastně je, zda mi to zboží vyhovuje, splňuje očekávání, nechám si ho bez vyzkoušení? Přečtetě si v OZ, když se o něm zmiňujete, Zvláštní ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných distančním způsobem a zvl. kdy spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy a jste doma. Možná i zákon o ochraně spotřebitele. Ještě jste neslyšel o lidech, co zboží vesele používají a ve lhůtě vrátí?
Slyšel jsem o lidech, kteří kupují nejlevnější nářadí třeba v Lidlu, dva roky tomu dávaj čouda a před koncem záruky jdou reklamovat a většinou dotanou nové zboží. Ovšem podotýkám, že moje filosofie tohle není. Já si zaplatím kvalitní, drahé nářadí s tím, že mi dlouho vydrží.
S tím zvonkem to potřebuji kvůli dosahu od brány. Nerad bych měl zvonek za 500Kč jen na parádu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.