Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám otázku ohledně nákupu AliExpress. Objednávali jsme tam poprvé, 18.10. jsme objednali zboží od sedmi různých prodejců za celkem necelé 3.000,- Kč. Zaplatili jsme, došly nám maily za každý druh zboží, že platba byla provedena ("Your order has been paid successfully"), zkontrolovali jsme pak i kartu, že z ní peníze odešly. Během několika dní pak postupně přicházely maily, že všichni prodejci zboží odeslaly ("Your order has been shipped"). Začátkem tohoto týdne už jedno z objednaných zboží dokonce už i dorazilo. Ale dnes ráno se mi na mailu objevily maily s textem "Your Order has been cancelled because payment was not made before 07 Nov 2015 09:47. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com." Bylo to opět 7 mailů za každý druh zboží, který jsme objednali, včetně toho, které už máme doma. Co s tím? Stalo se to už někomu? Děkuji předem za odpovědi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.