Nejste přihlášen/a.
Já kdysi reklamoval sedačku,obchodník prošvihl 30-ti denní lhůtu na vyřízení a při snaze o dohodu byl arogantní a drzý,takže to nakonec vyřešila ČOI,dostal jsem 20% slevu na zboží a prodejce dostal zajímavou pokutu.
Ovšem bylo to za doby platnosti starého Občanského zákoníku.
Tímto jsem chtěl říci,nenechte si od nějakého prodejce kálet na hlavu a s pomocí fundované osoby si držte svá práva.
Několik špatných zkušeností a nakupuješ tam pořád?
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů. Pokud tomu tak není (je jedno z jakých důvodů), postupuje se stejně, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Tedy můžeš požadovat slevu, výměnu nebo odstoupit od smlouvy (§622).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.