Nejste přihlášen/a.
Zdravím,před necelým týdnem jsme objednali na dobírku né levné zboží(elektro world),ale bohužel nám při STK zjistili na autě závady,které musíme nechat ihned opravit jinak nebudeme moci jezdit autem a bude nás to také dost stát,tudíž chci říci,že z finanč.důvodů nemůžeme zboží převzít.Už jednou jsme dělali mrtvého brouka a zítra se pokusí doručit asi znovu.Nic jsem se v obchod.podmínkách nedočetla o nepřevzetí zásilky.Co se bude dít,když ji nepřevezmem?Bojíme se aby nechtěli nějakou pokutu nebo tak. Co máme dělat?
Já bych zkusila nejprve napsat dodavateli. Nebude lepší se s ním dohodnout, že zboží nepřevezmete a necháte ho poslat zpět s tím, že poštovné (dopravu) a balné jim uhradíte?
doplněno 25.11.12 21:01:Zboží nebude vybalené, bude v jejich obalu, takže s vrácením nebude problém. Neměli by víc jak poštovné požadovat. Mělo by to být napsané i v obchodních podmínkách.
Velm často objednávám přes internet ale párkrát se stalo že jsem s nemohla převzít zboží.
Nikdy po mě nic nechtěli.Např.sem s objednala notebook ale našla jsem ještě pak levnější tak jsem jim napsala mail omluvila se a úplně v pohodě.Prostě když si to nevyzvednete je slušnost jim dát vědět povětšinou to vezmou úplně v pohodě.Resp.jsem se nikdy nesetkala že by dali pokutu nebo mi už nic neposlali.
Slušnost je se omluvit a požádat o domluvu ( každej to pochopí ) . V případě , že budete dělat mrtvého brouka spadnete do systému ( Pozor na něj ) a další prodejce si už bude dávat pozor .
Jen omluva? Co takhle zaplatit prodejci aspon náklady na poštovné? To je slušnost. Brrr nemáme rádi takovéto zákazníky.
Připadá mi to krajně neslušné. Vžijte se do situace prodejce - on balí, chystá, jede na poštu, posílá - a nic! Takové zákazníky kopnout do řiti.
Prodejci bych se v každém případě omluvila, vysvětlila mu, proč od koupě odstupuji a samozřejmě mu zaplatila ušlé poštovné. Asi to budou poštovné dvě - k Vám na Vaši adresu a zpět k němu.
Máte to asi těžké, to chápu, ale zároveň se mi zdá, že důvěra a dané slovo dneska už nic neplatí. Ještě, že neobchoduji, to bych asi byla z těch nedůvěryhodných zákazníků na Chocholouška. Pokaždé je nutno si předem ujasnit, zda požadované zboží opravdu chci, potřebuji, zda mi vyhovuje i cena a zda si ho skutečně odeberu. Je fakt i ten, že by prodejce Vaše rozbité auto nemuselo vůbec zajímat. Ale myslím si, že pokud mu po pravdě napíšete, co a jak, je dohoda možná. Aspoň já jsem takový blbec, že bych na to přistoupila. A protože to o sobě vím, neobchoduji. /bylo by mi líto každého, kdo nemá, kdo nedá, kdo nemůže, kdo nechce.../ a tak bych prostě přišla na buben! Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.