Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
kdo má na starosti kontroly domovů důchodců po stránce poskytovaných služeb a hlavně finančních auditů.
Městský sociální odbor nepřipadá v úvahu,paní ředitelka domova je s ním až příliš zadobře a veškeré naše stížnosti smetl ze stolu.
Děkuji za radu
Od 1. 1. 2015 provádí inspekce dle § 97 odst. 1 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Ministerstvo práce a sociálních věcí (MPSV) se sídlem Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha (Odbor sociálních služeb).
Předmětem inspekce je:
plnění povinností poskytovatelů sociálních služeb stanovených v § 88 a 89 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů;
kvalita poskytovaných soc. služeb (Standardy kvality sociálních služeb uvedené v prováděcí vyhl. č. 505/2006 Sb.)
Inspekci provádí inspekční tým, který tvoří nejméně 3 členové, jde-li o inspekci pobytových sociálních služeb; a nejméně 2 členové v ostatních případech. Alespoň 1 člen inspekčního týmu musí být zaměstnancem státu zařazeným k výkonu práce v krajské pobočce Úřadu práce. Kraj může do inspekčního týmu vyslat svého zaměstnance.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.