Nejste přihlášen/a.
Nebudu psát o jakou firmu jde, ale určitě budete vědět. Jde mi o to podání obsahu reklamy, kde se firma chlubí, že mi přímo do mého kotle poteče jejich kvalitní plyn a nízkou cenu. Nemám nic proti cenám, ale třeba se mohu plést, ale jak mi může firma natankovat vlastní plyn, když zbytek ulice v okolí bere třeba úplně od jiného dodavatele. Opravdu tohle klamání zákazníku je úřady OK. Vždyt je jasné, že v dané lokalitě teče všem stejný plyn, jen poskytovatelé si rozdělí podíl podle množství a ceně od zákazníků?
Moje představa je, že je to jako virtuální operátor. Jejich strategie je samozřejmě opatřit co nejvíc koncových uživatelů aby měli sami lepší cenu od skutečného dodavatele a holt si vybryli si takovou obchodní strategii, - asi aby se odlišili (jde přeci o něco uplně jiného než nabízí konkurence). Podobně vidím tu realitní kancelář, která se nazvala ... správa nemovitostí, taky asi aby působila jako subjek nelačnící po zisku a něco úplně jiného než přímá konkurence.
No reklamu prostě nesmíte brát vážně. Žádnou. Nikdy nejde o to, abyste se Vy měl lépe, ale vždy o to, aby se měl lépe onen dodavatel (výrobce). Je to stejné i s elektřinou. K dokonalosti to dotáhli v Rakousku, kde se údajně prodávají filtry do zásuvky, které dokážou odfiltrovat elektřinu vyrobenou v Temelíně .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.