Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím Vás, poraďte mi. Objednala jsem si zásilku z internetového obchodu a jako přepravní službu ,,vybrala´´ PPL, jelikož ani jiná možnost tam na výběr nebyla. V den doručování jsem psala kurýrovi, že se omolouvám a že si zásilku ten den nemohu vyzvednout. Pak mi přišla zpráva a e-mail, že mám zásilku danou na ParcelShopu, který je v mé blízkosti. Řekla jsem si OK, tak si to tam někdy nějak vyzvednu, ale bohužel jsem se tam ještě nedostala a lhůta na vyzvednutí zanedlouho uteče. Nevíte, zda jde nějak ještě udělat (jak?), aby mi zásilku z ParcelShopu ještě 1x doručili domů, abych tam nemusela? Nemám to sice daleko, ale zřejmě se tam z určitých důvodů nedostanu. Je to ještě možné?
Dále mám docela zmatek v tom, jak dlouho mi to tam vlastně nechají, jelikož mi přišel upomínkový e-mail i SMS a na e-mailu bylo, že mi to tam nechají ještě 5 dnů a v SMS byl datum, s kterým by byla lhůta asi o 1 týden delší, než bylo udáno v e-mailu. Jaký datum pro poslední možnost vyzvednutí platí? Stalo se mi to už vícekrát, ale vždy jsem si to vyzvedla raději ještě před uplynutím toho kratšího termínu.
A do třetice bych se chtěla zeptat, zda je ještě na na webových stránkách PPL možné si před 1. doručovacím pokusem nastavit, zda chci zásilku doručit ten a ten den, nebo zda rovnou do ParcleShopu apod. Když jsz em si objednávala cca před 3 - 4 měsíci z toho samého internet. obchodu, tak mi přišel večer před 1. doručováním e-mail od PPL s odkazem, na kterém jsem si tohle všechno mohla nastavit, což se mi líbilo a přišlo mi to šikovné. Nyní mi už ale nic takového v e-mailu nepíšou a tudíž to si to nemohu nastavit. Opravdu už to nelze? A proč? Nebo jsem jen blbá a nemůžu to najít?
Děkuji za všechny Vaše rady.
Dobrý den, na PPL zde již bylo několik dotazů a snad i jednodušších. Zkušenosti jsou různé, resp. nejsou stejné a jednotné. Zdá se, že záleží na konkrétním Depu nebo dovozci. Proto bych Vám doporučil zeptat se přímo u PPL, resp. v Depu, které doručuje Vaši zásilku. Tady asi nedostanete jednoznačnou odpověď. Zdravím!
P.S. Můžete si zavolat na Zákaznický servis 840 775 775 ppl.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.