Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zablokovaná karta

Od: ba* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, nějakým způsobem se mi podařilo na internetovém bankovnictví 3x zadat špatně pin nebo přihlašovací kód a zablokovala se mi karta. Mám studentský účet u čsob a zajímalo by mě, jestli tu někdo nemá zkušenosti s odblokováváním karty. Přihlašovací údaje znám, jen jsem udělala chybu z nepozornosti a potřebuju odblokovat kartu,ne vygenerovat nový pin. Za jak dlouho mi to odblokují a kolik mě taková hloupost bude stát?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59

1x

Zavolajte na 800 300 300 , bezplatnú linku ČSOB, povedia vám to presne.

 


1x
u České spořitelny lze odblokovat přístup z domova přes Servis24 (pokud znáte všechny údaje, které jste získali při aktivování služby); u ČSOB viz níže (pouze návštěva pobočky)2. Identifikační číslo, PIN a SMS klíč (pouze ČSOB InternetBanking 24)Zadejte Identifikační číslo, PIN a stiskněte tlačítko přihlásit. Na další obrazovce zadejte SMS klíč (autorizační kód zaslaný SMS zprávou do vašeho mobilu) a tlačítkem potvrdit se přihlaste do služby. SMS klíč má platnost 10 minut.Zadáte-li chybně:Identifikační číslo – budete vyzváni k novému zadání (bez omezení),PIN – budete 2x vyzváni k novému zadání a po 3. chybném pokusu bude služba zablokována (k odblokování navštivte jakoukoli pobočku ČSOB).,SMS – klíč znovu zadejte Identifikační číslo i PIN a tiskněte tlačítko přihlásit, do mobilu vám SMS zprávou zašleme nový autorizační kód. Po 5. chybném SMS klíči bude služba zablokována (k odblokování navštivte jakoukoli pobočku ČSOB).viz stránky csob.cz/... banky, které jsou zcela nekompromisní a klientům neumožňují jinou variantu než návštěvu pobočky, patří ČSOB , Poštovní spořitelna a Komerční banka . "Pokud klient zapomene PIN potřebný k přihlášení do internetového bankovnictví, může se obrátit na jakoukoli pobočku ČSOB , která mu po předložení občanského průkazu vygeneruje a předá nový PIN. Tento si klient může poté změnit na svůj původní PIN. Stejný postup je i v případě, že si klient zablokoval přístup do internetového bankovnictví tím, že opakovaně zadal nesprávné heslo,"uvádí mluvčí ČSOB Pavla Hávová. Jinou možnost než aktivaci PIN na pobočce ČSOB prý neumožňuje kvůli tomu, že si klienta musí osobně ověřit, nebot se jedná o důležitý prvek zabezpečení.Zdroj: penize.cz/... 15.05.15 12:36: u ČS si to odblokuji do pěti minut a zadarmo, u ČSOB - nevím, jak dlouho Vám bude trvat cesta na pobočku (centrálu) a zpět, nový PIN na počkání...
ba*

To jsem se všechno dočetla, spíš jsem se ptala, za jak dlouho to bude a kolik si za to účtují.

ohneta*

Proč si nezavoláte na tu infolinku? Tam dostanete přesné informace a hned.

ba*

Už jsem tam volala, jen jsem komentovala, že ta odpověď byla trochu mimo

 

ohneta*

0x

Otázka pětiminutového hovoru na výše uvedené číslo. Odblokování IB by mělo být zdarma

 

u70*

0x
Nebude vás to stát ani korunu jenom jeden hovor

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]