Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedoručená, zaplacená zásilka

Od: tomas* odpovědí: 3 změna:

Zdravím. Objednal a zaplatil jsem si v zásilkovém obchodě obyčejný mobil. Zboží nepřišlo, peníze nechtějí vrátit, na maily neodpovídají do telefonu mlčí. Pomůže mi ČOI nebo, jiný úřad? Hodnota zboží je nízká (cca.1000,-kč) právníka s tím vyrušovat nebudu. Jde mi o princip. Prosím poraďte.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

faithoncemore*

1x

Dobrý večer. V jediných dvou špatných zkušenostech s e-shopy (vracela jsem zboží ve 14ti denní lhůtě a nějak mi nechtěli vrátit peníze) mi pomohlo, že jsem dotyčným napsala zhruba toto:

"Dobrý den, možná Vám to bude připadat divné, ale pro mne je ona pětistovka poměrně podstatná a rozhodla jsem se, že ji chci zpátky. Pokud platba nabude na mém účtu do tehdy a tehdy, obrátím se na ČOI a také požádám oblastní finanční úřad a živnostenský úřad , pod které spadáte, aby u vás provedl kontrolu. Nedělá mi to potěšení, ale zatím mi nedáváte jinou možnost."

V obou případech byly peníze do dvou dnů na účtě.

 

repkin*

0x
Odkud jste objednaval? Na poste jste se ptal? Pripadne PCR, prinejmensim majetkovy prestupek, ve vice pripadech trestny cin mozna podvod, ale to jsme moc dopredu. Kdy jste objednaval, jak a kdy jste platil?

 

bagar*

0x

Určitě pohrozit ČOI apod. Určitě nebude stát o problémy a 1000 Kč ho nezruinuje.

Paradoxem je, že jsem si na stejných stránkách kdysi objednával externí nabíječku pro iPod a všechno v pohodě. Zřejmě se pohoršili.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]