Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím Vás o pomoc. Objednala jsem si na internetovém obchodu ZOOT zboží (2 ks oblečení), jelkož se chlubí tím, že si klidně lze objednat více velikostí, tak jsem si objednala 2. Jedno mi bylo a druhé jsem nakonec vrátila, a protože nabízí právo na vrácení do 90 dnů, nespěchala jsem, jelikož jsem nebyla zcela rozhodnutá, jakou velikost si nechat. Vrátila jsem ho tedy více než po 14 dnech. Pár dní po zpětnému zaslání mi od nich přišel e-mail, že zboží k nim v pořádku došlo a že mi peníze vrátí do 10 prac. dnů. To však už bylo v úterý a na internet. bankovnictví se mi zatím žádná přijatá platba neobjevila, čekala jsem ještě, zda přesun z jedné banky do druhé netrvá třeba více než den. Účet mám u KB. Chtěla bych se tedy zeptat, dokdy se na internet. bankov. objeví přijatá částka od zaslání. Případně, zda máte s tímto u této společnosti zkušenosti a jaké. A co případně dělat, kdyby už se mi tam správně měla objevovat. Napadlo mě napsat e-mail.
Děkuji za Vaše rady.
Dobrý den, a jak bylo to zboží placeno, resp. jste si jistá, že jste jim poskytla správné číslo Vašeho účtu? Nebylo uvedeno nesprávné číslo účtu? Jinak, pokud peníze nepřijdou ani po víkendu, tak jim zase napíšete a zeptáte se, kde je problém. Zdravím!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.