Nejste přihlášen/a.
Poradil by mi kdokoliv..s tímhle případem:
Objednala jsem si šaty z Aliexpressu, samozřejmě nepřišly ani po skoro půlměsíční dodací lhůtě. Tak dala řešit spor.
Prodávající mi nabídl další prodloužení, ale to jsem odmítla (po plese mi byly šaty k ničemu) tak jsem dala eskalovat(vystupňovat) spor. Do doby než přítel omylem klikl na zrušení sporu. Napsalo mi to, že je spor dokončen s vrácením peněz 0.00$.
Neveděl by někdo co teď s tím?
napiste na help linku,jsou tam online. a jeste se podivejte,kde balík je,dle sledovacího cisla.nejde vratit penize,pokud je balik na ceste.vzdy se da dohodnout a prodlouzit doba.ja cekam na balík od rijna.jine jsem objednaval 15 prosince a jiz jsou doma. pokud jste chtela saty na urcite datum, mela jste si priplatit za dopravu,pak byste je mela do tri dnu doma.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.