Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Eshop po nákupu slevnil

Od: julek odpovědí: 17 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat na následující. Na CZC.cz jsem koupil zboží, které bylo na objednávku a ve slevě za 16500. Po týdnu až naskladnili zboží dorazilo ke mně. Nyní mají totéž zboží opět na objednávku a v akci za 14900. Mohu do 14 dní zboží vrátit a dejme tomu na jinou adresu koupit to samé ale levnější? Nebo bude s nimi řeč o ceně? Děkuji

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

2x
Pokud ti to svedomi dovoli, tak muzes.

 

audinos*

2x

Může se ale stát, že až to vrátíte a znovu objednáte, už nebude zboží skladem. I to se stává - tak pozor na to.

Ale o ceně této objednávky už dle mého názoru mluvit nemá cenu.

seelou*
Může ale také nejdříve objednat a až pak tu první věc vrátit, pokud má nějakou rezervičku

 

antikoumak

2x

Julek a ostatní: A vy jste debilové?

To, jak uvažujete, z toho je mi na zblití...Můžete mi vy Julíku i vy ostatní, co jste mu radili, napsat tady, co děláte a čím se živíte vy? To zatím nevím, ale asi budete charakterově pěkné hovada!

Tak pokud jste například klempíři, někteří z Vás, jak by Vám bylo, kdybyste položili někomu střechu za 120 000 Kč, potom byste ale v akci dostali lepší cenu na skřidlu a někomu dalšímu jste v DOBRÉ vůli udělali stejnou střechu za 107 000 Kč a ten původní by k vám přišel, at si skřidly sundáte, dáte znova a naúčtujete 107 000Kč? Nemelte tu, že je to něco jiného, jen to na těchto částkách jde více vidět a je to větší práce, ale ono ty balíky se taky samy nezabalí a neodešlou a nezaplatí.

Vaše stupidní uvažování, že všechno stojí pořád jen například 1000 Kč a kdo to prodává za 1100 Kč je levný a kdo za 1300 Kč je zloděj a kdo zdraží chce více a kdo slevní chce méně, je ubohé taky. Nenapadlo Vás, že na ty produkty i takoví giganti jako jsou alza, czc apod mají množstevní slevy?

Koupil jste to za tolik, kolik jste byl ochotný tenkrát zaplatit a jste ubožák, jeslti potom sondujete cenu 14 dní, jeslti se neslevní a vy to nebudete měnit. Kdyby se zdražilo, měnil byste taky? Fuf na vás.

mot
Souhlasim, cesti vychcanci. Byt ten eshop tak uz vam to zbozi znova neprodam.
Nevadi ze ostatni budou muset utracet dalsi prachy, hlavne ze ja mam par korun navic...

 


1x

Vrátit zboží můžete do 14ti dnů - pokud máte chut ušetřit, tak to tak udělejte. Objednat můžete znovu na stejnou adresu - nikdo vám nebude zazlívat postup ani nebude osočovat, že "nevyzvednete dobírku".

 

lidus*

1x

Zboží bez udání důvodu vrátit můžete. Nechápu co se tu řeší, dnes nakoupím za 2000 a zítra mají vše za 50%, můj problém, že jsem zboží chtěla dnes a ne až zítra, nebo mi snad chcete říct, že si dnes koupím př. maso 1kg/150 a příští týden jim ho vrátím jelikož mají to stejné o 30Kč levnější?

 


0x

No to je ošemetná otázka. Taky by mne to naštvalo. Ale zkusit se to v tomto případě určitě dá. Já to měla horší, šlo sice pouze o lahev Fernetu. Já ji blbec koupila za 150Kč. A druhý den byla ve slevě za 90Kč. Byla to moje chyba, nepřečetla jsem si leták. U Vás jde o dost peněz, tak bych se o to pokusila.

 

mrshop

0x

Já bych to nedělal. Prostě bych jim napsal nebo zatelefonoval, žes kupoval zboží ve slevě a pak to slevnili ihned, což je nesmysl, takže to považuješ za neetickou obchodní praktiku a bud at ti zboží slevní, čili vráti ty rozdílové peníze nebo jim to pošleš zpět. Vracet to zboží jen tak je kravina.

 

gabriella*

0x
Zboží zakoupené na internetu lze do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Bude to v souladu s právem, rozhodně ne s dobrými mravy. když jsme zařizovali byt, také se nám to stalo. Nejednou. Občas prostě věci zlevní až po tom, co jsme si je pořídili..

 

evulinka*

0x

Já bych se na svědomí v tomto případě neohlížela.Zboží bych do 14 dnů vrátila bez udání důvodu a objednala si to zlevněné na stejnou adresu.2000tisíce jsou velké peníze pro někoho.Pro mě teda ano.

 


0x
Rozhodně vrátit a objednat za lepší cenu.

 

antikoumak

0x

pro mot:

Tak tak, jsou to zajeban*i čeští, je mi z těchto lidí smutno.

Samozřejmě to ve 14ti denní lhůtě vrátit může, ale ta lhůta je tady pro ochranu spotřebitelů, ne pro vyčurávání s lidmi a s eshopy. Jako co to bude asi za člověka, když sedí u počítače, hlídá cenu svého již zakoupeného notebooku a ještě ho chce takhle vyčuraně vyměnit.

 

majsterjoe*

Hlavně klid, aby ti cévka nepraskla.
Hele, osobně bych to neudělal, protože dané zboží ve většině případech stejně brzy zlevní, ale abych se kvůli tomu takto rozčiloval, sprostě nadával, tak na to mám jiné problémy.

 

mot

0x
Cesi maji v povaze touhu s kazdym vy*ebat- s praci, s sefem, se statem, se sousedem...
A pote, co tady jeden exot tvrdil, ze dobirka je prece na to, abych si mohl rozmyslet, jestli zbozi prevezmu nebo ne, nic me uz neprekvapi...

 

antikoumak

0x

pro mot:

to si děláš srandu ne?:DDD Tak takové zákazníky si dávat do zvláštního listu a potom jim posílat rovnou výbušniny Ale musím zdůraznit, že si s tímhle dělám srandu, jinak je dost možné, že by to někdo z těch volů pochopil vážně :D

A komu nadávám Majsterjoe? Zajeban*c není sprosté slovo, vždyt

 

ultzl

0x

Já bych se s nima zkusila domluvit přímo v prodejně nebo po telefonu. Teoreticky by měli být radši, že domluvíte na slevě, než abys jim poslal použité zboží zpátky a znovu koupil nové. A kdyby se domluvit nechtěli, tak bych to asi vrátila a znovu koupila.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]