Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máte zkušenost s Alliexpres.com? Objednala jsem si u nich bundu, uvedli už i sledovací číslo zásilky a že do dodání zboží zbývá ještě 33 dnů, 5 hodin, 20 minut a 23 sekund. Dnes mi po týdnu přišla od nich zpráva:
,,Dobrý den, přátelé, zasíláme přepravní zpoždění (již odesláno přepravní), takže je třeba kompenzovat vám 3USD, můžete poslat částečné spory o náhradě (můžete si vybrat dílčí spory o vrácení), čekáme kompenzaci, děkuji,,
A pak druhá zpráva:
,,Dobrý den, přátelé, prosím, pošlete spor, my kompenzovat ty dnes, kompenzace zítra skončí, děkuji,,
Co to po mě chtějí? Dodají bundu, třeba později? Nebo ji nedodají vůbec? A co mi mají kompenzovat? Mám prý otevřít spor. Ten překlad je divný a nerozumím mu. Poradí někdo? Jsem absolutní analfabet na angličtinu.
Velice děkuji,Ola.
Hello, friends, Please send a dispute , we compensate you today, tomorrow compensation will end, thank you
lin huan
2014-11-29 04:59:46
Hello, friends, we send shipping delay (already sent shipping), so we need compensate you 3USD, you can send partial refund disputes (you can choose a partial refund disputes), we wait compensate you, thank you
V překladači mám jeden z překladů dispute = usilovat. Jestli Lin Huan neumí moc dobře anglicky, tak by první věta mohla znamenat: Ahoj přiteli, prosím pošlete žádost, dnes vás odškodníme, zítra kompenzace končí.
Dispute je taky diskutovat, projednat takže to může být: Ahoj přiteli, prosím ozvěte se, dnes vás ješte odškodníme, ale zítra už kompenzace končí.
A věta dole: První polovina je celkem srozumitelná Ahoj příteli, přeprava se zpozdí (u již odeslaných zásilek), tak vás chceme odškodnit třemi dolary, ...
Ovšem ta druhá část moc smysl nedává. Něco jako ...můžete poslat částečnou splátku (můžete si vybrat částečnou splátku) počkáme s vaším odškodněním. Něco ve smyslu "Vyberte si, jestli zaplatíte o ty tři dolary míň nebo ne, my počkáme jak se rozmyslíte." Ovšem vůbec se mi tam nehodí to disputes
Ale přepokládám, že na Alliexpress se platí předem, tak by to moc logické nebylo.
Mně to včera přišlo taky, ale na dotaz, co to znamená, neodpověděl, i když byl on-line. Sledovací číslo zatím nefunguje.
doplněno 30.11.14 14:13:Nevšiml jsem si, že je to Lin Huan. Taky mám u něho objednávku. Nejspíš to bude nějaký podvodník. Nemá žádné hodnocení, ale dost lidí u něj nakupovalo. Včera jsem podal spor, ale chci vrátit celých 25usd. On to odmitnul, že nabízí kompenzaci 3USD, ale tím by se obchod uzavřel, jak píše cockit, tak pozor na to. Podruhé jsem změnil spor na to, že chci buď zboží nebo celou částku. Má na to 5dní, zatím neodpověděl, poté to pošlu přímo na aliexpres - eskalovat spor, oni už si s ním poradí. Přinejhorším budu muset počkat a žádat peníze těsně před ukončením dodací lhůty - musíte si to hlídat a nenechat prošvihnout.
doplněno 30.11.14 14:14:omlouvám se - Coklit.
doplněno 01.12.14 12:24:Vyřešeno. Lin Huan už je zablokovaný. Budou vracet peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.