Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží

Od: yusuf odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

ono sice se uvádí že zboží můžete reklamovat do 14 dnů bez udání důvdů ale ten prodavač se na něj stejně povětšinou zeptá. Myslíte že se dá uvést třeba nevyhovující barva výrobku nebo nižší cena u konkurence?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Pokud si objednáte zboží s internetu, můžete ho do 14 dnů vrátit. S reklamací to ale nemá nic společného, zboží musí být bez závady. Můžete si říct jakýkoliv důvod, i třeba to, že jste si to rozmyslel nebo že už to prostě nechcete...

 

ladinpraha*

3x

Prodavač? 14-tidenní lhůta pro vrácení platí při nákupu v e-shopu. Důvod nepotřebuji, prostě ho nechci. Jenom je třeba dodržet obchodní podmínky.

 

buss

2x

Neplette si prosím reklamaci a vrácení zboží. U reklamace musíte sdělit, co žádáte.

doplněno 15.02.15 18:33:

Při vrácení zboží se žáádnýý důvod neuvádí a zákon ho nepožaduje!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]