Nejste přihlášen/a.
V roce 2014 jsem měla 2 různé DPP (každá do 10tis.) ke svému stávajícímu HPP. DPP byly u jiného zaměstnavatele, než mám HPP.
Ve smlouvách DPP mám mj. napsáno, že zaměstnavatel provede srážky dle příslušných právních předpisů.
Chci se zeptat, co se stane, když zapomenu odevzdat obě DPP mé účetní, kde mám HPP (mám podepsané prohlášení k dani)?
Jo tobě jde o roční zúčtování.
Došlo u tebe k souběhu pracovních poměrů, takže to za tebe účetní udělat nemůže. Máš v podstatě několik možností
1. obě DPP jsou daněné srážkovou daní, kterou je ale nově od roku 2014 možné zúčtovat. Pokud to chceš, musíš v případě souběhu pracovních poměrů podat daňové přiznání sama, nelze to zahrnout do zúčtování, které by ti dělal zaměstnavatel
2. budeš akceptovat srážkovou daň, kterou nebudeš chtít zúčtovat. Pak zaměstnavateli doneseš jen případné další podklady pro roční zúčtování, tedy například příspěvky na životko, na penzijko, atd.. a DPP už do toho zatahovat nebudeš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.