Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, dnes, nebo spíše včera, jsem reklamoval zboží s tím, že jsem ho vyměnil za jiné a doplatil sem necelých 250 kč. Zboží které jsem si pořídil za to minulé mi ovšem nevyhovuje. Chtěl bych vyměnit za jiné také o něco dražší, bude to možné? Zboží jsem kupoval v alze. Krabice a obaly jsou nepoškozené až na jeden který se bez trochu násilnějšího otevření neobešel. Spíš se bojím aby vůbec uznali druhou reklamaci. Mají na to právo mi ji neuznat, nebo ji uznat musejí, pokud zboží bude v perfektím stavu takové jaké jsem ho kupoval?
To že ti výrobek nevyhovuje není důvodem reklamace. V takovém případě (pokud není proveden nákup mimo kamenou prodejnu) záleží jen a jen na ochotě prodejce.
Co tedy 14-ti denní lhůta na vrácení zboží bez udání dovůdu? Nebo to mýslíte tak, že mi to nemusejí vyměnit (vystavit dopropis) když už to jednou udělali? A dá se tomu říkat reklamace, nestojím o peníze jen ho chci vyměnit za jiné zboží s tím, že bych doplatil, ale v tom asi moc velký rozdíl nebude.
Čtrnáctidenní lhůta se vztahuje k obchodu uzavřenému prostředky na dálku (k objednávce přes internet).
Na Alze není nikde psáno nebo jinak zkonkretizováno jestli se 14-ti denní lhůta vztahuje pouze na online obchod. Ale máte pravdu, v zákoně se vztahuje pouze na online obchod. Ale když mi zboží vyměnili jednou za dražší mohou to udělat znovu, nebo i naopak, jednou už ho vyměnili a už tak byly dost vstřícní. Nevím, má to cenu vůbec zkoušet?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.