Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, přestala nám fungovat baterie do zahrad.traktoru, kterou jsme koupili z internet.obchodu před 6 měsíci, čili v záruce. 22.10. jsem poslala mailem reklamaci s dotazem, jestli jim mám poslat baterii, odepsali že ano. Poslala jsem ji 1.11., o 2 dny později mi volali, že ji zkoušejí, co dělala a že budou pokračovat v testování. Od té doby je ticho. Předpokládám, že se mi lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace počítá od uplatnění, i když to bylo jen mailem, je to tak? včera uplynulo 30 dní, mám jim napsat, že lhůta uplynula a chci peníze, nebo ještě čekat? co poradíte? samozřejmě dám přednost penězům, museli jsme koupit jinou baterii... díky, minda
Mindo, souhlasím s artikem. Poslala jste to na tzv. dodejku? Máte potvrzení o tom, kdy to prodejce převzal? Od tohoto data běží 30 dní. Pokud se do toho 30. dne neozvou, máte nárok na odstoupení od smlouvy = vrácení peněz. Opět - písemně, doporučeně, s dodejkou!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.