Nejste přihlášen/a.
Ahoj, objednával jsem si u czc.cz součástky a nechal jsem si tam z nich zdarma sestavit pc. Mohl bych PC reklamovat (odstoupení od smlouvy), resp. jestli bych ho mohl vrátit.
Děkuji za odpověď
U osobního odběru nelze vrátit zboží ve lhůtě 14dnů. Pokud jste si jej nechal poslat poštou tak můžete.
Každopádně se s nimi zkuste dohodnout popř na výměně nějaké komponenty, která vám nesedí. Mám s nimi jen samé vstřícné zkušenosti.
Nesmíte věřit všemu,co sem lidé napíší. Pokud si necháte cokoliv udělat nemůžete od smlouvy odstoupit.Jen reklamovat. Cituji § 1837 Občanského zákoníku : Od smlouvy nelze odstoupit pokud se jedná
d) o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
Raději se příště obracejte na odborníky - makon@ asociase-sos.cz - poradna Sdružení obrany spotřebitelů Šumperk
když připojím monitor k pc tak nemá signál a navíc v horní části bedny PC neco hučí (větrák to neni, ten skoro ani neni slyšet, jen když si k němu přiblížím ucho.) Z tohoto důvodu bych chtěl odstoupit od smlouvy. Pročetl jsem si pár uživatelských recenzí a z nich sem se dozvěděl že nejsem z daleká sám komu poslali špatně sestavený / nefunkční pc.
Jen si tak tipnu, že to hučící nahoře bude dvd mechanika, ta zase chvíli po startu hučet přestane.
A pokud monitor nemá signál, je možné, že nejdřív bude potřeba monitor připojit k integrované kartě a přenastavit v biosu, i když že by to neudělali při sestavování by byl pořádný šlendrián. A nebo jste to vy připojil na výstup integrované grafické karty místo té přidané.
Ještě se chci zeptat když chci odstoupit od smluvy do 14 dnů, tak musím v uživatelské sekci vytvořit reklamaci? Tj. je odstoupení od smlozvy bráno jako reklamace?
Ne pokud vytvořite reklamaci tak už ne už se bude jednat o reklamaci tedy mají na to 30 dnů.Musíte poslat email že odstupujete od smlouvy podle paragrafu atd
Dobrý den, poslal sem jim balík a s tím i dopis s odstoupení od smlouvy a kopii faktury... a na email jim nemusím napsat? Stačí takto jenom když jim pošlu balik?
Děkuji
Pokud vás netlačí čas (14 dnů) tak stačí ale pokud pošlete email tak 14 denní lhůta běží ode dne zaslání emailů aby náhodou balík se někde neloudal a přišel pozdě.
VZOR
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Vaše Jméno a Přijmení
adresa
telefon
e-mail
Firma, odkud proběhl nákup
IČ
adresa
Ve xxxxxxxx dne 26.2.2014
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Vážení,
dne 21.2.2014 jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.czc.cz s vámi uzavřel kupní smlouvu (objednávka číslo 4114100934), jejímž předmětem byl přenosný radiomagnetofon s CD přehrávačem, kazetovým přehrávačem a rádiem Hyundai TRC 718 AU3. Úhrada za zboží + poštovné ve výši 1074 Kč byla provedena 21.2.2014 elektronicky kartou pomocí online bankovnictví PayU.
Tento radiomagnetofon jsem převzal dne 24.2.2014 (dodání proběhlo na dodací poštu xxxxxxxxxxx).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Radiomagnetofon (včetně dodaného příslušenství) vám zasílám v původním obalu zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši 999 Kč a 75 Kč za poštovné (celkem 1074 Kč) ve prospěch mého bankovního účtu č. xxxxxxxxx/xxxx nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
S pozdravem
...
Přílohy:
Kopie kupního dokladu – faktura č. 1114035816
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.