Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna zbozi

Od: ggbbxhmn odpovědí: 7 změna:
Dobry den,
mam reklamaci v alze, reklamoval jsem zbozi ktere mam dva mesice a pozaduji vymenu za novy kus. Alza rika ze o tom musi rozhodnout servis. V pripade ze servis nebude chtit dat novy kus, mam pravo zadat vraceni penez od alzy?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*

4x

Pokud se závada projeví do 6. měsíců od koupi, je považováno, že jste zakoupil vadný kus a máte právo na vrácení peněz. Pokud teda Alza nebude chtít dát nový kus, nechte si vrátit peníze a znovu si výrobek kupte

ggbbxhmn

Ano. To je ono. Diky.
ggbbxhmn

Muzu zadat o vymenu zbozi i kdyby se jednalo o softwarovou chybu?
Díky

 

gik

0x

Co jste si koupil za záruku, co to je za zboží a co s ním je?

ggbbxhmn

Je to notebook, ma nefunkci HDD. Zaruku jsem si nedokupoval zadnou, ale v obcanskym zakoniku je ze do 6 mesicu se zakaznik muze rozhodnout jestli zbozi chce vymenit nebo opravit.

 

djo

0x

Vadný HDD vám vymění za nový HDD. Celý ntb nelze vrátit.

 

vlasatec*

0x
Podle mě stačí aby uznali že to je jejich chyba nebo výrobce a když je to do půl roku tak máte nárok na peníze. Musíte si o to ale říci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]