Nejste přihlášen/a.
Ahoj, stala se mi taková měnší nepříjemná věc. Poslal jsem zásilku, která se ale po cestě ztratila a já teď nikde nemůžu najít podací lístek (respektive papír o odeslání, který na poště tisknou, když posíláte zásilku přes zákaznickou kartu). Znám číslo zásilky, ale ten papír prostě nemám. Ví někdo, jestli půjde nějakým způsobem uplatnit reklamace? Zákaznická karta je samozřejmě na moje jméno, ale na lince mi řekli, že se na kartě neeviduje historie odeslaných zásilek. Popřípadě jak by jste postupovali vy?
Děkuj za rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.