Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevrácení platby

Od: vit* odpovědí: 1 změna:

Koupil jsem si na internetu úsporné žárovky. Platil jsem předem převodem. Když jsem žárovky dostal, ukázalo se, že nejsou takové jak měli být, proto jsem je poslal dodavateli zpět s tím, že mi nevyhovují (malá svítivost). Dodavatel je dostal a převzal, ale peníze mi neposlal. Poslal jsem mu několikrát mail, ale vůbec nekomunikuje. Už to trvá víc než půl roku. Nemám ani žárovky ani peníze. Co dělat - poraďte.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*

3x

Doporučuji :

1. Zaslat dotyčné firmě tzv. přežalobní upomínku - /mohu dát vzor - makon@ asociace-sos.cz - vedoucí osobní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Šumpek/

2.Podat oznámení na policii

3.podat oznámení na Českou obchodní inspekci

Domnívámse,že upomínka podle bodu 1 by byla postačující

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]