Dobry den, U 02 mi vznikl preplatek cca 2000. Zasel js na pobocku a zazadal jsem o vraceni a oni me poslali domi s tim, ze to prijde slozenkou do 14 dnu. Druhy den mi ale prisla sms, ze me penize poslali na ucet ze ktereho byli placeny ucty. Ty byli ale placeny z uctu treti osoby, se kterou jiz nejsem v kontaktu. Po hodinovem telefonatu s operatorem a celodennim obihani vsech pobocek jsem se nakonec dozvedel, ze uz to nelze stornovat a na plna sve penize jiz nemam narok. Nevite co muzu udelat abych dostal sve penize zpet? Predem dekuji za odpoved
praktiky této společnosti jsou vůbec dost divné.Chtěl jsem zrušit paušál na mobil a přejít jinam a to byla taková komedie...Pořád samé výmluvy a posílání jinam a že jsem to nehlásil předem i když jsem to předem hlásil ve lhůtě,která byla v ustanoveních.Nakopat
No jestli tomu dobře rozumím, tak O2 peníze poslalo. Vcelku logicky poslali peníze na účet, ze kterýho jim peníze chodily. Že jsi platil účty z nějakýho cizího účtu jaksi nemohou vědět, či tušit. Holt asi budeš muset dostat peníze od majitele účtu ze kterýho platíš faktury.
david6a*
To ano ale vyslovne jsem rekl, ze si nepreji aby penize poslali na ucet ale slozenkou. S tou osobou jiz bouzel nejsem v kontaktu.
S co si nechat potvrdit od O2 papír, že peníze byly zaslány na daný účet, a pak zajít do příslušné banky, informovat je o omylu a požádat je o radu, jak dál postupovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.