Nejste přihlášen/a.
Dobry den chtela sem se zeptat dali sme reklamovat retizek.Bylo nam receno ze reklamaci neuznaji ze to bylo zniceno tahanim,retizek sme koupily 4 lety dceri tak by mel snad neco vydrzet.Je to 2 mesice co sme ho odnesli reklamovat a stale se nikdo neozval.Co mame delat dal.Dekuji
Vyřízení reklamace Vám musí být oznámeno do 30 dnů od jejího přijetí.Oznámeno,ne že Vy se budete ptát.Pokud tak není,máte právo odtoupit od kupní smlouvy a musí Vám být vráceny peníze. Podmínkou je,že máte řádné potvrzení o přijetí reklamace.A pokud Vám nebylo vystaveno,je to vážné porušení občanského zákoníku ze strany prodávajícího. Takže vzít papír,dojít do obchodu a žádat zpět peníze. Nekompromisně. Obchodník dělá jen to,co mu dovolíme.
makon@ asociace-sos.cz
Pro 4 leté děcko bych nekupovala nic drahého, nejlépe nějaké korálky a to ještě na gumičce, aby se dítěti nepřetrhly. Učila jsem v MŠ,nosila ráda různé dřevěné korále a všechny jsem si převlékla na gumičku. Děti občas nechtíc či úmyslně za korále zatáhly - a nic se nestalo.
Pokud je řetízek mechanicky poškozený, přetržený či vytahaný, není to vada výrobce, ale uživatele. S reklamací tak zřejmě nepochodíte. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.