Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobilní operátor problém

Od: cyrylyly odpovědí: 10 změna:

Ahoj, přestehoval jsem se kousek za město. Vodafone se pyšní tím, že signál mají všude. Bydlim v bystřanech u teplic a abych mohl telefonovat musím chodit ven z budovy .. to mi přijde v dnešní době trochu nesmyslné. Když sem zadával problém do řešení s vodafonem, říkali že se mi do 7prac dnu ozvou ... neozvali a ješte jsem volal znovu já. Dnes byl již druhý termín kdy se měli ozvat a nikdo nevolal. Zavolal jsem abych se informoval zda mužu odstoupit od smlouvy vzhledem ktomu že vlastně mesíc jsem omezován a chodím telefonovat ven z budovy (přičemž ostaní operátoři signál zde mají plný) telefon jsem měnil a jím to není. Ale abych se vrátil k tomu hovoru, slečna mi řekla že mužu odstoupit ale budu platit pokutu za nedodržení smlouvy. Když sem se zeptal zda to, že nemám já signál neni porušení smlouvy z jejich strany odvětila, že ne. V obchodních podmínkách prý není nic se signálem společného. Prosím o radu jak to řešit. tarif mám již přes rok, podpepsal jsem smlouvu na 2roky. Jak se mám bránit tedy? díky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Bohužel pokutu budete muset zaplatit, pokud chcete odstoupit, jiné řešení není. S číslem nejste vázán na adresu, tzn. že to, že nemáte signál v dané lokalitě není podstatné...
cyrylyly

takže mám platit za to, že nemohu využívat služby které si platím, chápu-li to dobře?

Napadá mě jedině, napsat dopis přímo na centrálu a tam jim problém vysvětlit. Pak by mohli pokutu za výpověď smlouvy třeba odpustit, já bych to takto zkusil, být vámi.
anonym0

Podminky smlouvy neznam, ale urcite budou mit osetreno to, ze nemaji 100% pokryti signalem a ze z toho dvodu nejde reklamovat sluzby. Takze nezbyva nez se spolehnout na to, ze se tim alespon budou zabyvat. Urcite kvuli par lidem nikde novou BTSku stavet nebudou. Tim nerikam, ze je to z vaseho pohledu v poradku.

 

iz*

0x

Slečna to na Vás jenom zkouší. Samozřejmě, že můžete odstoupit od smlouvy z důvodu neposkytování sjednané služby.

Jenže operátor služby poskytuje, jen se zákazník pohybuje v oblasti bez signálu...
iz*

Pochybuji, že by Vodafone prokázal, že poskytuje objednanou službu v oblasti bez pokrytí signálu. Dokonce mi to zavání pokusem o podvod. Při uzavírání smlouvy si přece Vodafone měl zkontrolovat, zda má v oblasti pokrytí.

Tohle si má kontrolovat zákazník, při zakládání smlouvy na paušál se nevaže na konkretní místo, proto tohle Vodafone nemusí zajištovat.
anonym0

V jake oblasti? V oblasti bydliste, pracoviste, v oblasti prodejny, pobocky? To ma zakaznik nadiktovat presna mista, kde chce telefon pouzivat? Pak nejak postrada smysl slovo "mobilni". V podstate to ani neni fyzikalne mozne, predstavte si, ze zkontroluje, ze v danem miste a case signal existuje. Nekde, nekdo o 50m dal postavi dum a signal v kontrolovanem miste prestane dostacovat. Kdo za to muze?

Přečtěte si jejich VOP, tam to bude detailněji popsáno.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]