Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu, při nákupu zboží přes E-Schop. Zboží bylo zasláno s vadou a nesplnilo naše požadavky. Vrátili jsme do 14 dnů a tím odstoupili od smlouvy. Adresa na faktuře za zboží byla vystavena na jméno osoby firmu. Byla nám vrácena cena zboží bez poštovného - je to v pořádku? Požadujeme vrácení i ceny za poštovné. Vztahuje se zákon o vrácení ceny i za poštovné i když je to nákup pro firmu?
Děkuji Hana
Podle mého názoru: pokud už e-shop přijal a akceptoval vaše odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, měl by vám vrátit částku za zboží + poštovné ve výši nejnižšího možného poštovného za dopravu od obchodníka k vám. Bez ohledu na to, že jste firma. Dopravu od vás k obchodníkovi si platíte vy.
Např.: obchodník nabízí zboží za 1.000,- Kč, dopravu Českou poštou za 100,-Kč nebo kurýrem za 200,-Kč. Vy objednáte zboží + kurýra = 1.200,-Kč. Odstoupíte od smlouvy a pošlete zboží zpět dopravní službou za 250,-Kč. Obchodník vrací jen 1.100,-Kč.
Co má e-shop ohledně odstoupení v obch. podmínkách? Má tam slovo "spotřebitel" nebo "kupující"?
Pokud ovšem mělo zboží vadu, měli jste spíše reklamovat.
Buďte vůbec rádi, že Vám zboží vzali zpět jako firma na to totiž ze zákona nárok nemáte, tak se tu nevztekejte skrze poštovné a propo, proč by na vás měl doplácet obchod, takový lidé by se měli stydět.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.