Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Protokol k vraceni penez z reklamace

Od: wallkysek* odpovědí: 5 změna:
Dobry den, mam v ruce dokument, cituji "protokol na jehož zaklade vam vas dodavatel vrati peníze" a dodavatelem pokud se nemýlím je alza.cz od které jsem zařízení kupoval. Můžu se zeptat jak mám dále postupovat? Jak kontaktovat alzu na základě tohoto dokumentu? Děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cocinkamichalka*

0x

Zde kontaktní formulář na alza.cz:

alza.cz/...

 

mowla*

0x

Zavolej na pobočku, kde jsi notes kupoval - a domluv se... Případně pošli mail s kopiemi dokladů (doklad o koupi, reklamační protokol, protokol "na vrácení peněz") a v odpovědi chtěj vědět - jak a kam poslat zpět notes, jaké doklady přiložit (pokud - jakože ano, budou chtít originály, udělej si kopie), dokdy a kam ti pošlou peníze (včetně poštovného na poslání notesu z5, máš na ně nárok)... Přiznám se, že - protože do prodejny Alzy nemám daleko, bych tam zašel osobně - se všemi papíry a notesem v ruce...

 

artik*

0x

A kdo vám ten protokol dal?

 

majsterjoe*

0x

jestlize ten protokol mate z autorizovaneho servisu, obratte se na reklamacni oddeleni alzy a pozadujte penize. Oni uz vedi co maji delat. Ale prekvapuje me ze mate protokol vy, ten by vam mel dat primo v alze a stim i penize.

 

wallkysek*

0x

Porokol jsem dostal od autorizovaneho servisu pro značku Hewlett-Packard. Notebook byl totiž značky Hp a v mém okolí není žádný autorizovanýservis Alzy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]