Nejste přihlášen/a.
Prosím, poraďte mi. Nechala jsem si vyměnit okna. Zaplatila jsem celou částku dle smlouvy. Do 31.12.2013 měla firma dodělat drobnosti - zapomenuli na jednu žaluzii a je třeba dolepit venkovní lišty, protože venkovní parapety, které zůstaly původní, a které mi firma doporučila neměnit, nedolehají na okna a je tam vidět zapěnování. Stále slibují, ale skutek je jinde. Už 4. termín nedodrželi. Jak se mám bránit? Čím jim pohrozit? Koho v příadě, že to neudělají oslovit a do kdy, aby nedošlo k nějakému promlčení. Já jsem podle smlouvy zaplatila, ale oni smlouvu nedodrželi. Děkuji.
Dle smlouvy máte dílo určitě v záruce. Doufám, že ve smlouvě dohodnutý termín záruky máte. A také reklamujete písemně a doporučeně. Je možné jim poslat poslední reklamaci - upomínku, s tím, že jestli do toho a toho data závadu nedostraní podáváte na ně žalobu pro neplnění smlouvy. V případě, že závadu opět neodstraní máte možnost jim zaslat předžalobní výzvu. Tu si můžete napsat i sama. Vzor je na netu. Je to takový psychologický tah, který bývá úspěšný. A kdyby nepomohlo ani to, tak potom podat žalobu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.