Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zaplatila jsem prodejci na Aukru poměrně velkou částku přes PayU, přišlo mi potvrzení, že peníze byly doručeny v pořádku na správný účet, ale prodejce nekomunikuje a na Aukru byl přihlášen naposledy jeden den po skončení aukce.Otevřela jsem s ním na Aukru spor (přes centrum sporů), ale jak už jsem řekla, od té doby se prodejce vůbec nepřihlásil,jeho uvedená tel.čísla jsou na nějaké jiné lidi, kteří nemjí o Aukru ani potuchy. Ještě zbývá pár dnů do automatického ukončení sporu, ale podle mého se nic nezmění. Chtěla bych vědět, zda jste někdo měl také tento problém, a jak jste ho řešili a jak ho popřípadě vyřešilo Aukro? Je nějaká šance na náhradu?Nebo jak to vyřešit? Děkuji za radu.
Aukro ma program na ochranu kupujiciho, pokud jste otevrela spor na aukru a postupujete podle instrukci - nebojte se jim skrze formulare psat opakovane. Tak by vam meli vratit penize.
Tusim je ze u garantovanych prodejcu jen na zaklade sporu a u negarantovanych musite podat trestni oznameni na policii a na zaklade toho vam vrati penize.
Dobrý den.Měl jsem podobný problém.Nejednalo se sice o vysokou částku,pouze 120,- ale prodejce nereagoval na emaily.Platbu jsem uhradil hned následující den po vyhrání aukce.Po 14ti dnech mi napsal,že se omlouvá a že LP desku posílá hned v pondělí(byl pátek),Během následujících 14ti dnů se opět nic nedělo,žádná reakce na maily,tak jsem se obrátil na Aukro-centrum sporů.Paní byla velice ochotná-přeposlal jsem jí korespondenci mezi mnou a prodejcem a vyzvala ho,aby zboží poslal nebo vrátil peníze.Po třech dnech jsem dostal mail,ve kterém prodejce psal,že zboží už nemá,že je prodáno a at mu napíšu číslo účtu.Peníze mi tam pak přišly za 2 dny.To vše ale až po zásahu aukra.Jinak jsem na aukru uskutečnil asi 15 aukcí a vše bylo v pořádku.
Aukro má teď velké problémy. Po přechodu na nové stránky si spousta prodejců stěžuje, že jim nechodí avíza o ukončených aukcích. Takže neznají výherce aukce. na stránky se obtížně přihlašuje-což mohu potvrdit, je to hnus. A má prý dlouhé odezvy serveru. Takže má rada masírovat aukro, neustále.
Takže mám zatím čekat, než bude u konce tento spor, který jsem na Aukru již otevřela a poté otevřít nový? Nechci je zbytečně terorizovat, z Aukra se mi také ještě nikdo neozval, natož pan prodávající. Také se mi nové Aukro nelíbí a staré jsem nechávala do poslední chvíle. Předevčírem jsem uzavřela nový obchod na Aukru a paní hned napsala. Tak to mě potěšila, teď jen doufám, že aspoň tohle zboží příjde v pořádku Nikdy jsem neměla s Aukrem problém, tak snad to bude jen tím, že je nové. Ale moc tomu nevěřím, když prodávající uvedl jiná tel.čísla.
po skonceni sporu neotevrete novy ale prihlaste se do programu na ochranu kupujiciho v aukru a postupujte podle pokynu, coz by melo byt podat to na policii a s cislem jednacim od policie se obratit na aukro o nahradu ceny
i na aukru je sekce forum, ted je to uplne dole na spodni liste stranky, mrknete tam, jsou tam jak navody tak i diskuse kde todle uz resili
a pokud vam aukro neodepsalo ohledne sporu, tak si dejte praci a proklikejte se tema jejich formularema a pokuste se navazat kontakt a dostat z nich presnejsi informace k vasemu pripadu, protoze me se stalo ze pri problemu s kupujicicm sem presahla 30 dni od koupe a spor otevrela az pote a to mi uz policejni sprava byla k nicemu ... spor musite otevrti do 30 dnu od koupe, jinak ztracite narok na ochranu kupujiciho
Tak jsem to napsala přes Kontakt, uvidíme co napíší, kdyžtak se budu dál lopotit a prohledávat stránky Aukra a formuláři.Ještě že jste mi o tom napsali, vůbec mě nenapadlo to takhle hledat a děkuji za upozornění co se týká těch 30ti dnů, naštěstí to ještě stíhám. Ještě že tu máme takové skvělé radílky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.