Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Uplatnění reklamace

Od: mh23® odpovědí: 5 změna:
Dobrý den , myslíte si , že mám nárok na vrácení peněz?
Dne 11.7.2013 jsem zakoupil tablet , když jsem jej do půl roku 3x reklamoval , dali mi nový kus.
Ten vydržel cca 5 dní a opět se začaly objevovat staré bolesti.V e-mailu mi potvrdili vrácení peněz jestliže zboží znovu donesu k reklamaci a bude na něm zjištěna závada. Zo se nestalo , tablet opravili a tvrdí mi , že když jsem dostal tablet nový tak na vrácení peněz nemám nárok.
Ptám se tedy , jak se zachovat? na co mám v této situaci nárok?
4 x reklamace za půl roku je celkem dost a nový tablet klekl po 5 dnech.
Mám nárok na vrácení zboží bez udání důvodů, myslím tím ochrannou lhůtu , když už se ohánějí novým zbožím?
Děkuji za rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

paw*

0x

Ochrana lhuta je jenom 30 dni od koupe a jeste k tomu pres net.

Kdyz je zavada 3x stejna nebo 4x jina, tak narok na penize mate. Pokud vam tvrdi, ze nemate, tak si nechte ukazat jejich obchodni podminky a kde to je v zakone. Zakon si el samozrejme sam nactete.

 

buss

0x

Obávám se, že podle OZ máte práva, ne nárok (myslíte zřejmě odstoupení od smlouvy). U vyměněného zboží jsou nové lhůty. Nepíšete, kdy zboží vyměněno, tedy podle jakého OZ postupovat. A k tomu zákon na ochranu spotřebitele. Takže načíst si OZ - Koupě ...

doplněno 12.02.14 16:20:

Tazatel to snad nekupoval v ešopu, a už před delší dobou, tak co s tím?

 

cuca*

0x

Pridam svou podobnou zkusenost, ikdyz na vas dotaz nedokazu odpovedet.na jednom znamem intern.e-shopu jsem zakoupila tablet L... za 1den zamrzl, konec.garance 30 dni na vymenu.zaslali opravdu novy.vydrzel 3 dny.konec.tma.zaplacene postovne navic , ale na pristup toho eshopu si nemuzu stezovat.na treti novy jsme nemeli nervy, tak jsem radsi priplatila 500kc nechala si poslat S...

Zkuste se s nimi domluvit na vymene za jiny, jinak neunavne reklamovat a reklamovat.

doplněno 12.02.14 16:50:

@buss ... Pridam svou podobnou zkusenost, ikdyz na vas dotaz nedokazu odpovedet

 


0x
Ono je důležité, o co jste při té čtvrté reklamaci žádal. Pokud jste žádal o odstoupení od smlouvy díky čtvrté závadě, měli tablet jen posoudit a vrátit peníze. Pokud jste ale žádal o opravu tabletu, tak udělali to, co měli.

Žádal jsem o vráceni peněz

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]