Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám problémy s mobilním operátorem, konkrétně s T-mobile. V říjnu loňského roku mi končila smlouva na mobilní internet. V srpnu jsem posílala výpověď od smlouvy. V této výpovědi byla bohužel chyba, o které jsem nevěděla. Dne 25.9. jsem volala na operátorskou linku aby mi řekli, zda tato výpověď přišla a pokud ano, proč se nic neděje. Bylo mi řečeno, že mail obdrželi, ale že byl sepsaný špatně a tudíž na něj nereagovali. At si podám žádost novou. Ještě ten den jsem jsem, podle instrukcí, sepsala výpověď a odeslala. Po chvíli mi přišel mail, že mám ve výpovědi chybu. Hned jsem ji opravila a poslal zpátky. Za 11 dnů mi přišla odpověď, že jsem nestihla podat výpověď včas a že mi smlouvu neukončí, ba naopak prodlouží na další 2 roky. Jde mi o to, zda s tím můžu něco udělat a internet zruši. Internet nepoužívám, leží mi doma. Zaráží mne hlavně to, že první chybu, v dostatečné časové lhůtě před ukončením, úplně přešli a neřešili, že je něco špatně a při druhé chybě mne okamžitě, do par hodin kontaktovali. Mohl by v tom být záměr? Nevím si vůbec rady a opravdu nechci platit 400,- měsíčně na další dva roky za věc, kterou nechci a nevyužiju. Moc děkuji za rady, jak se zachovat a jestli mám šanci s tím něco udelat. Mahr
Raději bych navštívil pobočku osobně s kopií všech mailů. I pokud v něm byla nějaká chyba, tak jste jím stejně dala najevo svoji vůli dát výpověď. Při osobním jednání na provozovně a pod tlakem, že jim tam uděláte scénu se s nimi většinou dá dohodnout.
Ja hlavne ten den mluvila s operatorem a vysvetlila jim presne, co chci udelat. Takze v zaznamech hovoru to budou mit, ze jsem chtela ukoncit internet...Budou mi pry volat z reklamacniho,ale muze to trvat i mesic
Záleží co máte ve smlouvě, ale stejně si moc neumím představit, co by ve výpovědi mohlo být špatně a jakou lhůtu jste nestihla?
Je to 7pracovních dnů a oni se mi s chybou ozvali v den, kdy to bylo už jen 6pracovních dnů do ukončení... Měla jsem chybu v tom, že jsem internet odhlašovala pod svým jménem a číslem a ne pod číslem internetu...
T mobil to tak měl, že jste se musela ozvat nejpozději 7 dní před skončením smlouvy, že ji nechcete prodloužit. JInak ji automaticky prodloužili. Novela zákona ze srpna 2013 má dle ČTÚ okamžitou platnost, ale je v ní uvedeno, že operátoři na změny mají 6 měsíců. Toho se drželi jak klíštata a teď nejpozději od února 2014 už ji musí zahrnout do svých OP. Déle už to prodlužovat nemůžou.
Jasně, to že jste udělala chybu ve výpovědi loni v srpnu vám schválně včas neoznámili. Na konci září už bylo asi pro vás pozdě, to jste právě prošvihla těch 7 dní.
Běžte si to vyhádat do prodejny , chtějte na všechno písemné potvrzení. Zašlete vedení spol. T mobil stížnost doporučeným dopisem i s dodejkou.
Na pobočku nechoďte, to je zbytečná ztráta času, protože pobočka toto vyřídit nemůže. Jen by od Vás převzala podklady a předala by je reklamačnímu oddělení. Obratte se na reklamační oddělení rovnou.
Vše vytiskněte a zašlete buď jako reklamaci nebo jako stížnost na pochybení ze strany T-mobile. Komunikujte doporučenými dopisy s dodejkami, případně to zkuste protřednictvím e-mailu (info@t-mobile.cz) nebo zavolejte na zákaznickou linku (4603), proklikejte se k operátorovi a nechte se přepojit na reklamace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.