Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, reklamoval jsem před časem vadu na zimní obuvi (rozpáraný šev a odlepená podrážka) s tím, že mě dnes, tedy 6 dní před koncem 30 denní reklamační lhůty vyrozuměli, že obuv neopraví, peníze nevrátí, ale že si mám v obchodě vybrat jiné zboží ve stejné cenové relaci jako je reklamovaná obuv. Musím s jejich návrhem souhlasit a pokud ne, jakým způsobem z nich dostanu peníze, jestliže se rozhodnout je nevyplatit? Soud nebo i ČOI?
Já bych tedy do nějakého soudního sporu s nima nešla.Nabídli vám zboží ve stejné cenové relaci,nebo si můžete i doplatit a koupit drahší,tak toho využijte! Můj muž měl taky smůlu a celkem 3 x si měnil boty za jiné a jiné u jednoho nejmenovaného ,známého řetězce,takže měl během roku 3x jiné boty a pak už mu peníze vrátili.:--))
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.