Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neuznání reklamace

Od: mcarlos* odpovědí: 6 změna:

Co mám dělat,když mi nechtějí uznat reklamaci a prodejna to se mnou nechce řešit,díky.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Důrazně jim připomenout, že jsou povinni přijmout reklamaci, byt z jejich pohledu je neoprávněná. Popř. poslat email čoi-ce.

ohneta*

Ringo, tazateli nechtějí uznat reklamaci, ne ji přijmout. Jinak jedině soud.

... a nechtějí to se mnou řešit. Takže se s ním nechtějí o tom bavit a přijmout ji. Možná mu ji už jednou neuznali a víc se o tom nechtějí bavit, ale taky jí třeba ani nepřijali.

ohneta*

Možná, byli bysme chytřejší, kdyby se tazatel víc rozepsal

 

buss

0x

Načtěte si OZ, zákon na ochr. spotřebitele a poslední instancí je soud. Nejde jen přijít s tím, že reklamuji, je třeba vědět, co po nich chci.

 


0x

Nechci Vás nijak urazit, ale dělám na záručním servise televizí, rádii, settopboxů a další elektroniky, a občas lidé reklamují opravdu blbosti. Někdy si myslí že to je vada, ale přitom je to normální chování zařízení, popřípadě jejich špatné nastavení či pochopení.

Co reklamujete?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]