Nejste přihlášen/a.
Měla byste dostat papír o provedení reklamace, případně neuznání + co, bylo provedeno. Pokud to chybí je to divné. Stejně tak při předávání zboží na reklamaci, měl být uveden stav + závada a vy jste ho měla podepsat, že to tak je.
U PPL asi nejde otevřít a pak říct, že nepřevezmete, protože zboží není OK.
Asi bych opět reklamovala na někde na prodejně.
Dobrý den,
já teď reklamovala notebook od alzy, když jsem ho odnesla na pobočku, řekli, at se obrátím přímo na ASUS - takže jsem sepsala v čem je problém, pro notase si přijeli a do dvou týdnů ho přivezli- vše zadarmo...
Takže doporučím začít zde: eu-rma.asus.com/... vybrat produkt a vyplnit dotazník a postupovat dál podle mailů..
Počítač pak poputuje sem: eu-rma.asus.com/...
Já měla hardwarový problém, tak to opravdu řešili a vyřešili bez jakéhokoliv problému, držím Vám palce.
doplněno 31.10.13 23:15:pardon - tablet poputuje sem http://www.sil.cz/
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.