Nejste přihlášen/a.
Koupila jsem klávecnici na aukru (nová), prodávající měl samé pozitivní komentáře u prodaných předmětů. Byla to klávesnice za pár stovek i s dopravou. Přišel mail od aukra, vyplnila jsem, jak to chci poslat, a jak zaplatím, u toho byla zpráva od prodávajícího, kam poslat peníze. Ty jsem poslala. A zboží nikde... prodávající neodpovídá, nereaguje. Psala jsem mu na mail, i přes aukro... nic. Je přihlášen na aukru každý den (lze vidět v profilu), takže to není tím, že by nebyl u PC nebo tak něco. Zahájila jsem s ním spor přes centrum sporů... a pořád nic. Mezitím mu tam někdo napsal další pozitivní komentář. A moje zboží pořád nikde. Už je to skoro měsíc. Kdyby se něco klávesnici stalo, tak to pochopím, stačí, když mi vrátí prachy (což jsem mu napsala), ale to, že mlčí a neodpovídá, to fakt nechápu.
koliko - využijte mobilní telefon, volejte mu, co se děje, tuto možnost nesmíte opomenout, mohlo se stát cokoliv, v každém případě, divné to je ... Zároveň si ověřte, zda jste peníze odeslala a na správný účet, již se mi asi 2 x stalo, že jsem prachy poslal zcela jinam.
doplněno 23.09.13 21:25:S negativem počkejte, na ten máte zatím času dost
Na negativní komentář je brzo, navíc ho tím zbytečně nase*ete, což by zatím nebylo dobré. Předejte věc k řešení Centru sporů s tí,m, že se s ním nelze domluvit a spolupracujte s nimi...
doplněno 23.09.13 22:18:... tak v Centru sporů ukončete spor jako nevyřešený, a dále se řiďte pokyny, které Vám bude posílat mailem odpovědný zástupce Aukra...
Klávesnice byla nová (nepoužitá).
doplněno 23.09.13 20:42:A čísla tam má dvě. Jedno nefunguje vůbec, druhé nezvedá.
doplněno 23.09.13 20:58:Tak to mi přijde zbytečné kupovat klávesnici takhle fungl novou. Chtěla jsem jen externí k notebooku. Mám tady jinou, ale je to počítačová klávesnice a přijde mi prostě moc velká. Zas tolik peněz nemám, abych si kupovala nějakou dražší (do myši to jo, to bych ty prachy vrazila). I těch 200 i s cestou mi přišlo dost :D.
Peníze jsem poslala správně - čísla bank. účtu neopisuji, ale kopíruji, navíc int. bankovnictví mi udělá "fajfku", že je účet v pořádu (a nenakopírovala jsem tam omylem např. mezeru nebo něco navíc).
Aukro to ví - proto to zahájení sporu v Centru sporů, ale funguje to tam tak, že se "čeká na odpověď"... čekám týden a furt nic. Za 30 dní (teď už jen za 23 dní) se spor automaticky ukončí jako "nevyřešený". Na aukru je furt - zrovna teď měl v profilu poslední přihlášení někdy v půl osmé večer.
Mám mu dát negativní komentář už teď nebo až za těch 23 dní? Co myslíte?
Balíček po převzetí raději rozbalte hned na poště před pracovníkem, který Vám ho předá. Bude to důležitý svědek v případě, že uvnitř balíčku bude něci jiného než očekáváte, dokumentace rozbalování fotákem nebo lépe kamerkou není zbytečná...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.