Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Okradla nás Česká pošta

Od: michalll* odpovědí: 17 změna:

Dobrý den,

ano, nadpis je takto napsaný úmyslně, původně byl z otazníkem, ale nakonec jsem se rozhodl nechat ho tak, protože se okradený být cítím, a pokud ne já, tak pán, kterému jsme předmět zasílal, je okradený určitě.

Věc se má tahle:

Inzeroval jsem zboží na internetu, jelikož to byl těžší náhradní díl, který si koupil pán až na Slovensku, poštovné bylo 350 Kč.

Za díl jsme chtěl 2000 + 250 Kč poštovné. První podívná věc byla, že na dobírkový líste nemohu vypsat částku v eurech, nyní už chápu, proč to tak bylo a je!

Na poukaz jsem tedy napsal čátku 2250 Kč a propočítal CCA, že by měl platit 86 Eur, s tím byl taky emailem seznámený a taky s tím, že kurz se za týden může pohnout, takže může platit 85,5 nebo třeba 86,4 Eur...

Tohle by měla být hotová věc, já platím 350 poštovné a mám garanci doručení, za tyto nekřestanské peníze, pán má očekávat dobírku cca 86 Eur, v čem já mám mít zahrnuté jak zboží, tak dopravu, ale po něm na slovensku chtěli 95 Eur, tedy o 9 Eur víc, tedy o 234 Kč! O této skutečnosti mě nikdo neinformoval! Zaplatil jsem za dodání až do domu, za co chtěli na SK další peníze?

Kdy už tady teb bordel u nás skončí?

administrátor uzavřel tuto otázku

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petr123*

4x

Vyjádření SLOVENSKÉ pošty k poplatkům, ta Česká s tím nemá nic společného:

Dobry den,
nakolko pri medzinarodnej zasielke so sluzbou Dobierka je adresat penazi v zahranici, nie na uzemi SR, ide o medzinarodny penazny prevod, ktory zabezpecuje Postova banka, a.s., a poplatky za tento prevod su stanovene podla cennika banky.
Vzdy, ked zasiela odosielatel tovar na dobierku zo zahranicia, uvedie sumu v mene krajiny odosielatela, ktoru Slovenská pošta a.s., prepocita pri vydaji zasielky podla aktualneho kurzu Postovej banky, a.s..
Prevod platby do zahranicia je spoplatneny sumou 4€ - na ucet v banke v CR / 6€ - v hotovosti na adresu, podla toho, ako si stanovil odosielatel zasielky.
S pozdravom,
SLOVENSKÁ POŠTA, a.s.

 

ukulele*

3x

Dobrý den, co se dá na tohle napsat? Tak si zjistím dopředu, jaké jsou dodací podmínky,asi to byla přirážka za dobírku, ne? A opravdu se divím, že se vy divíte, že nejde uvádět částky na české poště v eurech? To jste vlastenec? jaký euro? V našem státě se platí korunami, tak co nějaký nesmyslný eura. A není povinností vás o všem informovat, je to normální, pokud se nezeptáte sám, tak vám nikdo nic neřekne a automaticky se považuje za souhlas se zaplacením služby.

doplněno 19.09.13 10:09:

perfektní předešlé odpovědi, jsem rád, že nejen já sám mám stejný názor!

 

petr123*

2x

Ne, okradla tě SLOVENSKÁ pošta, té české by ses měl omluvit... Kdyby sis předem zjistil jak to funguje, tak slovenská pošta při poslání balíku na dobírku ze zahraničí sama ještě vybírá VLASTNÍ poplatek. S tím nemá česká pošta fakt nic společného.

.

Jinak měl jsi to poslat třeba přes PPL, tam takový podraz na zahraničního adresáta není.

michalll*

Omlouvat se mám z jakého důvodu ČP? Podával jsem to u ČP nebo u SP? Mě je jedno co si s tím pak dělají, jeslti to předají SP, PPL nebo jiné přepravce.

petr123*

Ty sis objednal přepravu na Slovensko u České pošty. Toto jsi České poště zaplatil, jejich služba proběhla přesně tak jak měla. Doručování "kupodivu" zajištuje Slovenská pošta, a tato si za doručení dobírky účtuje vlastní poplatek. S tím nemá Česká pošta NIC společného. Jestli tohle nejsi schopen pochopit tak se asi fakt není o čem bavit. Je to opravdu debata typická pro některé hospodářské zvíře, ale ovce to není...

 


2x
V otazce jsou dva otazníky. Za co chtěli na SK další penize, to odpověděl petr123... Odpověď na trváni bordelu byla také, jen pro nesmyslnost byla zřejmě smazána.
O rady, jak to poslat, jste měl žádat dopředu. Potom byste se na základě sem vložených zkušeností některých rádců, které napadáte, mohl při vyplňování údajů a podávání zásilky na poště zdržet chyb, na které Vás někteří rádci upozornili.
Takto kopete kolem sebe do lidí na poradně, do lidí, kteří za Vaše problémy nemohou, do lidí, kteří se snaží zprostředkovat Vám vlastní vědomosti a praktické poznatky.
Jste nekritický k rádcům a této poradně. Jste tady registrovaný už přes 5 let, založil jste kvantum vlastních otázek, přestal jsem je počítat při čísle 200. Do teď Vám byly jejich odpovědi dobré...
neměl byste se stydět?
V případné reakci poprosím o dodržování pravidel poradny!

 

 

allesgute

0x

Pošta postupovala naprosto správně a Vy se zbytečně rozčilujete.Na slovensko jsem posílal dobírku několikkrát a vždy bez problému.Vy na dobírkovou poukázku vypisujete částku v korunách kterou chcete a požadujete včetně poštovného.Uplně zbytečně jste něco přepočítával na eura! Zákazníkovi dorazí zboží a zároven je mu přepočítaná částka z CZK na eura.Samozřejmě v uplně jiném kurzu a příplatky za směnu atd.. než jste počítal a plánoval Vy.Vždy je dobré kupujícího na slovensku na to upozornit.Je směna vlastně jako v bance.Nic výhodného

 

buss

0x

No a proč se neobrátíte na tu poštu? Kdy a jestli to skončí? Můžete přece kandidovat a udělat pořádek,

doplněno 19.09.13 10:33:

Mimochodem, u nás je oficiální měna Kč, ne €U! Ale mohli jste použí jiné způsoby platby, pokud byste zapátral..

 

jen*

0x

co se třeba zeptat na poště dřív, než tady začnete křičet, že jste byl okraden?!

 

michalll*

Nedivím se vaším odpovědím, přesně kvůli takovým ovečkám to tady v ČR vypadá tak, jak to tady vypadá...

Samozřejmě že na ČP půjdu. A samozřejmě, že jsem se na tohle u přepážky ptal. Bylo mi řečeno, kolik napíšu CZK, tolik dorazí ke mě. Že si na tom Česká a Slovenská pošta nakrade, na to mě nikdo neupozorňoval... Co se týče vlastního kurzu, ano, to jsem veděl, ale nikde nenajdu jaký je a jaký asi může být, když si takto nakradli? Počítali jsme s pár Kč, ne stovkami...

doplněno 19.09.13 11:38:

A ještě by mě zajímalo, když jste tak znalí, jeslti mi pošlete odkaz, kde pošta uvádí jasné pravidla, už jen třeba proto, že budu chtít poslat příště zboží znovu, tak aby chudák zákazník na slovensku vůbec veděl, kolik bude platit. Bude srozumněn s tím, že mě i jeho okradou, ale aby veděl o kolik přesně? Děkuji

Dival jsem se na www a kuz jsem nedohledal. Podminky nejsou jasne a zretelne. Asi by jsem napsal na info@cpost.cz a primo se zeptal jak takovou sluzku kalkulovat.

D.

michalll*

Určitě, když chceš něco rychle poslat a vyřešit, budeš brouzdat po www a volat na placené infolinky?

Já se neptal někde v hospodě, ale přímo na české poště.

Ptal jste se o moznosti do budoucna. Navic Vam nikdo nebrani vyuzit jinou prepravni spolecnost. CP neobhajuji, nemam ji v lasce a vyuzivam alternativni dopravce vsude tam, kde je to mozne...

ukulele*

kzas.ceskaposta.cz/...

Dost se bavím vašimi úvahami, ovečky? hahaha, prostě to tak je, tak to všichni akceptují a to neznamená, že to jsou ovce, prostě je to normální a prostě se musí všechno ověřit a zjistit a i se třeba zeptat, když posílám něco do zahraničí, toho zahraničního zákazníka, at se i on posnaží a poptá se i on u nich.

kolegové řešili případy posílání zásilek do zahraničí tady, doporučuji k prostudování

balík standartní - ekonomický (nejvýhodnější posílání i poměrně velkých zásilek)
www.ceskaposta.cz/assets/sluzby/baliky/zahranici/Cenik---Standardni-balik-do-zahranici.pdf

dopis (do půl kila za 110 )
www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/psani/zahranici/obycejna-zasilka-do-zahranici-id232/

tolik česká pošta a fakt to funguje

No a na dobírkovém se dá ušetřit, například platbou Slovenská spořitelna-Česká spořitelna pouze převodem za 15 centů. Jak to mají jiné banky nevím, ale spořitelny jsou v tomhle férové.

No a přepočet jednoduché na kzas.ceskaposta.cz/CleanForm.action

 

hulahulaha

0x

Pokud jste na poukaz napsal 2250,- a nic do poštovného tak je problém na Vaší straně Vy jste mu defakto neoprávněne navýšil cenu (byt nevědomky) a teď ještě hážete vinu na pošu :D :D :D

Jste měl normálně napsat v korunách 2000,- a jako poštovné 250,- a bylo by vyřešeno.

 

michalll*

0x

Tak, po týdnu jsem se vám rozhodl napsat, po nasbírání více informací.

Na přepážce paní poštačka absolutně neveděla, kde se mohlo 9Eur ztratit, moje obchodní zástupkyně vůbec netušila, jak a kde peníze zmizely, že to není normální. Na reklamačním oddělení to předali k reklamaci na slovensko.

Jen vy: allesgute, buss, jen, ukulele, petr123, hulahulaha, jste to veděli naprosto s přehledem a přesně, že je to v pořádku a "uměli jste poradit", proto mám nyní 2 rady já pro vás.

1. Okamžitě podejte životopis České poště a třeba vás přijmou na obchodní oddělení - jste neocenitelní rádci.

2. V pravo na hoře, máte ikonku odhlásit, odhlašte se a potom klikněte úúúplně v pravo úúúplně nahoře na křížek, a prosím už nikdy na tuhle stránku nechoďte, desinformace je ještě horší než informace žádná.

Nevím na co si zvedat ego radami na otázky, kterým nerozumíte.

Děkuji všem, nashledanou

Upozornění od sys hejkal 28. 09. 2013 13:26:24
Michale, je dost pravděpodobné, že nejen ti, které jmenujete, ale i mnozí jiní by Vám za Vaši ne zcela oprávněnou kritiku poradili použít Vaši radu č. 2
praivo*

Že ty nečteš odpovědi (nebo čteš, ale nejsi schopen je pochopit), za to ti rádci nemohou!

! Pravidlo Z2: je zakázáno psát vulgárně, napadat, urážet uživatele, používat urážlivý nick.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]