Nejste přihlášen/a.
Před nedávnem jsme si nechali v novém domku zapojit elektřinu a nyní se oběvila závada, začali nám blikat v jedné části světla a přestala téct teplá voda. Zavolali jsme tedy do firmy kde nám to zapojovali, do telefonu jsme jim situaci popsali a paní na "krizové lince pro zakazniky" řekla že budeme zařazeni do pohotovostního pořadníku a bezplatně nějaký technik příjede ihned zítra. To se opravdu stalo, ale první co technik řekl že chce zaplatit za výjezd a předal mi již vypsaný doklad na částku 900 Kč, po hodině měl vše opravené a řekl že další administrativní záležitosti vyřeší případně po telefonu. Nikdo nezavolal ale za týden přišla 1. upomínka za nezaplacení na částku 6 300 Kč a 3 200 Kč v kolonce předmět vypsáno "servis" a druhé "výjezd pohotovostního technika 67A71SL" Když jsem zavolala na číslo tak mi paní řekla že částku uhradit musím že jsem se k tomu zavázala podpisem jenž mi předal technik, který přijel. Co mám dělat? (světla opět začala blikat, tak jsem si zavolala elektrikáře-podnikatele,ten mi je opravil za 575 Kč + 2x 105 Kč za novou žárovku)
Máte doklad o tom, že jste reklamovala, nebo jste si objednala opravu?
doplněno 18.09.13 18:40:Tak reklamujte vyúčtování.
Jestli dobře čtu, všechno se odehrálo po tlf. a po příjezdu technika paní podepisovala a nečetla, nechápu proč by při reklamaci měla platit "výjezd technika". Jó dvakrát čti a jednou podepisuj!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.