Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

CK Solymar

Od: miri735* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den je tu někdo mezi vámi který má zaplacený zájezd z CK Solymar? Vím že ted mají problemy Jen se chci zeptat jak byste postupovali vy? maji týden na vyřešení problemu...zatím nezkrachovali ale i to se může bohužel stat Děkuji za odpovědi

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

poke

0x
Já bych se obrátil na asociaci cestovních kanceláří, zavolejte tam a dohodnete se snimi na dalším postupu, podle mne je to nejlepší volba, protože jsou to profíci z oboru.

 

haryk

0x

Dobrý den,

máme zaplacený turnus na září. O problémech vím. Dnes jsem se snažil dovolat a povedlo se. Telefon mi zvedl přímo jednatel společnosti. Tvrdil, že se jedná o mediální bulinu, ža vina je na straně letecké společnosti. Hovořil o tom, že se snaží domluvit jinou společnost a zajištují novou pojistku, která jim byla zrušena s osmidení výpovědí vlivem změny majitele. Rád by cestovku dále provozoval. můžeme se prý přímo zastavit v cestovce. Na stránky budou vyvěšovat prohlášení. Zájezdy v příštím týdnu nabídnou na jiný termín nebo se domluví jinak. To je pro shrnutí, co jsem se dozvěděl.

Osobně ještě tak týden, čtrnáct dní počkám, jak to dopadne. Pak asi budu požadovat vrácení peněz.

No nevím, ta rétorika mi připomíná jiné CK, které už nejsou mezi námi. Majitel se pochopitelně snaží situaci zachránit, takže vám ani nikomu jinému naplno neřekne, že jsou na tom blbě. V každém případě v září už jistě budete vědět, jak se věci mají...

miri735*

Ano já už snimi i mluvila a myslim ze to bude ok poslu vám dva mali co mi poslali Dobrý večer paní Říhová,prosím Vás, těšte se dál...My jsme opravdu nezkrachovali!V příloze Vám zasílám naše prohlášení.V současné době a situaci bude zrušen jenom jeden let , a to ten 30.7., ostatní termíny jsou zachované.Všichni klienti budou informováni.Nyní musíme velice aktivně reagovat na spoustu dotazů a provést veškeré kroky v souladu se zákonem. Chystáme se i na mediální obranu.Věřím, že se uvidíme na dovolené na Sicílii a budeme velice rádi, když nám zachováte přízeň.Hezký večer.Markéta BrožováSOLYMAR a druhy Dobrý den paní Říhová,minimálně o své peníze opravdu nepřijdete, ale naše společnost dělá vše proto, aby (kromě zrušeného letu - vzhledem k situaci - 30.7.), všechny další zájezdy nebyly a nejsou ohroženy, ale mediální nátlak je tak silný, že musíme velice rychle jednat. Jednáme i o přistoupení partnera velké CK, která nám nabídla pomoc.My nejsme případ CK, co v minulosti prostě prohlásili končíme.My jsme v tom opravdu z velké části nevinně.Den navíc měli média a "hvězdy" typu Abbasová, které toho využili pro svoje zviditelnění.Paní Abbasová byla na naše náklady v hotelu 4 superior a dokáže v médiích napsat, že byla v pekle? Jediná její starost byla, aby nemusela nic platit, a to jenom proto, že v hotelu Paradise Beach Resort (po více než 12 ti letošních turnusech - jen děkovné dopisy, žádná reklamace!) byla nahlas hudba a její dítě nemohlo spát ve 14.00 odpoledne, ten samý den jsme jí na naše náklady daly do hotelu, kde noc stojí stejně jako celý zájezd, který si zakoupila a máme od ní ještě i děkovné sms atd...a pak v médiích dokáží říct něco takového?Paní Říhová, věřte, že nás to velice mrzí. Ale my jsme přítomni jak v Praze, tak na Sicílii. Byli jsme s klienty a prohlášení pro média nebyla 23.7. prioritou, byly jsme to my, kdo byl v kontaktu s Ministerstvem, s pojištovnou...Pracujeme na zveřejnění veškerých dokumentů pro naši obranu.Věříme, že vše dobře dopadne a situaci ustojíme.O vyvíjecí se situaci všichni naši klienti budou informováni.Hezký denMarkéta BrožováSOLYMAR Já i sní dnes mluvila a vypada to dost nadejne?´ Tak snad jinak vám dá číslo primo na ni 724 744 395 me tel zvedla asi po treti maji toho ted hodne
haryk

Ano tomu s Abbasovou celkem věřím. Nechápu proč zrovna ona musí se svými jistě namalými příjmy volit zrovna nízkorozpočtovou CK. Když někam jedu za malé peníze, musím přece počítat s tím, že to na místě nebude 5* hotel all inclusive, to dá rozum.

Problémy s odlety jsou jiná věc.

miri735*
To urcite tak snad se to brzy vyresi... Hodne me to zaskocilo...
miri735*

Dobrý den jak řešíte situaci? nebo čekáte až se neco bude dt zatim to porad resi dekuji za odpoved

haryk

Počkám ještě do konce týdne, zda budou rušit další zájezd a pak se rozhodnu co dál.

miri735*

Děkuji za info ted maji na stránkch novy prohlaseni do konce pristiho tydne by snad melo byt jasno jsme stoho fakt nastvany tesili jsme se tak

miri735*

Dobrý den ted to přeunuli na pristi tyden kvuli dovolene generalniho riditele jak se na to divate ted? Věříte jim nebo jste proti ... Jak budete postupovat dal? Hezky večer

Upozornění od sys ladinpraha 15. 08. 2013 17:56:48
parazit

No a příští tyden bude mít dovolenou sekretářka a pak "paní co to má nastarosti" ATD.

akorát se snaží získat čas sice nevim kčemu ale podle toho to tak vypadá.

Tvrdě do nich MIRI735

jen*

tak nějak něchápu, proč jste si nezaplatili dovolenou u nějaké známější a renomovanější CK. Navýšení zanedbatelné a min. za ty starosti to nestojí.

haryk

Zdravím vás.

Pokud máte zájezd nakoupený přes Slevomat, obratte se právě na něj.

Myslím, že to problémy vyřeší. Pokud jste se již nedomluvili s CK.

miri735*

Dobrý den jsem snimi pořád v kontaktu...Poořád něco chtějí vymyslet ale nevim co s pojstovnou se udou nejspis soudit a co vy jak to resite? Myslite že jeste máme naději odletet nebo nikoliv

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]