Nejste přihlášen/a.
Často se mi stane, že si něco koupím v Alze, Mironetu, Mall.cz ... atd. nějaké zboží (laptop, mobil, foták) a poté, co rozbalím krabici tak zjistím, že záruční list není vyplněn. Má vůbec smysl tento zár. list schovávat?
Někdy má záruční list formu jakési brožury, ale pokud není vyplněn a bez razítka, tak pak asi nemá smysl jej mít, nebo ne?
doplněno 21.07.13 11:15:@fribble: jde mi o to, že pokud si schovám paragon, pak bych prázdný záručák mohl vyhodit. At se zbytečně nezavaluji papíry...
K záručáku si připněte fakturu nebo paragon a dál neřešte. Stejně případnou závadu budete reklamovat u prodejce a ten si poradí.
A proč to vybalujtete až doma, to se ani nepodíváte co v krabici je, pokud neřeknou, když něco, přijďte, vyměníme. V krabici se sám nevyplní. Také si o vyplnění můžete říct, tak na co si stěžovat? Nechat vyplnit, pro případného exekutora i kdo kupoval. Ale máte paragon, což na reklamaci stačí.. Ale co když je v záručáku nadstardandní záruční doba?
Je to běžné. K záruční opravě těchto drobných spotřebičů vám stačí prázdný záruční list a paragon. Někdy servisy chtějí jen paragon, který slouží i jako záručák. Některé firy nabízejí potvrzení záručáku při zpětném zaslání po odkontrolování výrobku. Před nákupem kdekoliv si napřed přečtu podmínky reklamace, dělám to vždycky.
doplněno 21.07.13 11:09:*firmy
doplněno 21.07.13 11:19:Já reklamace neřeším přes prodejce, ale přímo se servisem. Zkrátím tím dobu reklamace. A stává se, že připojím prázdný záručák s paragonem a vrátí se mi opět prázdný záručák, ale je utřžen jeden dílek v záručáku. Ne všechny záručáky mají tyto dílky k odtržení... oprava č. 1, oprava č. 2 atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.