Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mam dotaz jakou máte zkušenost s Alzou při reklamaci.Jak probíhá reklamace např noteboku, který jsem si u nich objednal a nechal přivést poštou na dobírku?
Reklamace probíhá klasicky, jako v každém jiném obchodě. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů, záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě. NTB můžete zanést přímo na pobočku (pokud máte nějakou blízko bydliště), nebo jim ho zaslat poštou. Info kam poslat mají jistě na stránkách. Osobně bych ho poslal až po telefonické domluvě pro jistotu.
Já mám s Alzou špatné zkušenosti, reklamace nakonec dopadla vrácením peněz, nějakých 30 dnů ze zákona je celkem netrápilo. Peníze jsem dostal až po 1/2 roce. Já osobně jsem s Alzou skončil.
Já jsem reklamovala mobil, po 30 dnech mi řekli, že ho ztratili a vyplatili mi peníze. Za mě alza taky ne.
no,když Vám vrátili peníze, tak nemáte být nespokojená. Za chybu mobilu může výrobce, alza snad ne.!Kupoval jsem tam jen pár věcí a bez problému.
Mě naštvalo to, že mi 30 dní "zadržovali" mobil, který byl v té době už dávno ztracený. To mě štve.
Už jsem to sem někam psal. Volal jsem jim, jestli se dá reklamovat přehřívající se notebook. Když jsem se konečně dostal přes ten ******* automat, bylo mi na tento dotaz sděleno, že mne přepojí někam, kde o tom víc víc. Skončil jsem zpátky u toho automatu.
Nakonec jsem se nasral a konektor si opravil sám, Alzu už nikdy.
doplněno 16.07.13 23:24:A já v Alfě, 18.5. jsem tam nechal 5.405 Kč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.