Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodloužení smlouvy T-mobile

Od: minda® odpovědí: 16 změna:

Dobrý den, T-mobile mi automaticky prodloužil smlouvu na další 2 roky, ale z 1.výpisu jsem zjistila, že podmínky mého paušálu Přátelé 300 se dost zásadně změnily (O volných minut, dříve jsem měla 50 kč měs.) - vědět to předem, nikdy s prodloužením nesouhlasím. Souhlasila bych se stejnými podmínkami, toto mi přijde jako podvod. Můžu se nějak bránit?

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*

0x

T.mobile a nejen ten, automaticky prodluzuje smlouvu stejnou jako byla ta puvodni. Predpokladam tedy ze ¨tarif neboli pausal se jmenuje porad stejne, ale drive ste mela urcite zvyhodneni, ktere uz ted neplati. A je to bezna vec, je to i ve smlouve napsano. Upozornuji na to i nejen SMS.

bonie*

Dnes už jen sms, tak 5 týdnů před ukončením původního závazku, ale často se stává, že sms ani nedošla, pochopitelně operátor jí má jako odeslanou :D

 

vlasatec*

0x
Mě to taky před dvouma rokama provedli, ale dalo se s nima domluvit, minulý týden jsem podepsal novou a ta už se automaticky prodlužovat nebude. Zkusil bych tam zavolat a rozumně se domluvit.

Dalo se s nima domluvit? v tu chvíli, když vás mají jistého na další 2 roky? tomu moc nevěřím... jak píše joemaster, v původní smlouvě je zřejmě malým písmem uvedeno, že může dojít ke změnám podmínek paušálu... čili s tím nic nenadělám... moje chyba...

doplněno 24.06.13 18:24:

ajaj... sorry, majsterjoe, omlouvám se za zkomolení nicku...

lindaf*

ano domluvit se dá, a na infolince jsou (pokud máte štěstí) i dost ochotní, zavolejte na 4603 rovnou v hlasovém automatu zadejte *99, dostanete se tak na asistenta, který se vám bude věnovat a bude se snažit situaci s vámi nějak rozumně vyřešit

vlasatec*
mno já mám firemní smlouvu takže mám trochu páku, snažili se vyjít vstříc a alespoň změnili tarif, útratu ale jen tak nesníží.
bonie*

Hlídejte si to prodlužování... nevěřte, že nebude

 

artik*

0x

normálně si požádejte o nabídku s tím , že chcete jít jinam .Automatické prodloužení smlouvy , neznamená , že jí máte zase na dva roky . ukončit jí můžete třeba ještě dnes .


vážně? to je pro mě zásadní informace, díky...

vlasatec*
jestli to tak skutečně je vám řekne t-mobile ale taky mi je divný že u mě už automacke prodloužení není a u vás ano.
bonie*

Pokud má smlouvu prodlouženou o dva roky, tak jí vypovědět nemůže, leda že by doplatila chybějící paušály, tj - 23 x 300.

To by musela být zákazníkem bez smlouvy na dobu určitou aby tohle šlo, ale zd ejsou uvedené dva roky.

 


0x

Od kdy Vám platí nová smlouva? Do třech týdnů ji můžete vypovědět. A nebo si můžete změnit tarif na nějaký výhodnější. Měl jsem taky Přátelé 300 a teď mám S námi v síti. Je ještě levnější a jelikož mám většinu známých v t-mobile tak jsem spokojen.

 

bonie*

Nemůže jí vypovědět, zřejmě máte na mysli info o uzavření smlouvy na místějiném než je zvykem - např kamenná prodejna, tady jde o prodloužení stávající smlouvy, ne o novou.

Ano, tarif změnit může.

Nevím jestli teď,to přiznávám,ale před asi půl rokem jsem takto zrušil automaticky prodlouženou smlouvu manželce bez problémů.

bonie*

v tom případě neměla dobu určitou

doplněno 24.06.13 20:49:

Je velký rozdíl mezi tím, kdy je uvedené tzv automatické prodloužení smlouvy a kdy není - automatické prodloužení je opakování toho, co bylo sjednáno ale bez všech zvýhodnění, a pak je vypršení dané smlouvy ale tariif a to všechno pokračuje dál, to není opakování, takový člověk pak může kdykoli odstoupit, protože už nemá smlouvu,je na dobu neurčitou

 

bonie*

0x

Jediné, co by mohlo projít j epodat stížnost, ža budete volat na ZL, tak rovnou řekněte, že voláte kvůli stížnosti, to slovo stížnost, musí zaznít!

A melte to pořád dokola, že si stěžujete..., že vás to mrzí že si musíte stěžovat... a uveďte i co by vaše zklamání ze stížnosti zmírnilo... třeba že chcete zpátky těch svých 50 minut ... Operátor na lince vám může dát i kompenzaci bez souhlasu ale bývá kolem 20ti min.

Takže trvejte na stížnosti, takové volání se odesílá na stížnostní odd, odkud se vám ozvou a bud vám nabídnou nějaké ty minuty navíc nebo se často upravuje nějaký jiný paušál a ten se nabízí.

Prostě si stěžujte... a není od věci za tři, čtyři dny zavolat znovu a zeptat se jak se vaše stížnost řeší... no se to k té původní musí dopsat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]