Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kurýr UPS-zkušenosti

Od: jurij* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den budu si objednávat zboží (kytara) na internetovém obchodě(Thomann) a tam je jako dopravce uveden kurýr ups máte s ním nějaké zkušenosti? v čem je to lepší a naopak děkuji

doplněno 12.06.13 06:41:

moc děkuji totiž levnější telecaster se nedá sehnat , a ten obchod to jsou němci

doplněno 12.06.13 20:30:

jo akolik by stál asi 7 kilový balík

doplněno 13.06.13 06:36:

a platba je doufám v české koruně

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tomasek*

2x

Mám s nimi jen jednu zkušenost, ale byla dobrá. Domluva bez problému (pán zavolal předem, kdy by se tak mohl stavit - to některé jiné firmy nedělají a očekávají, že jste non-stop doma) a pak přijel na čas a byl milý. Ale často záleží hlavně na řidiči - některý se snaží, některý na to kašle (alespoň takové zkušenosti jsem měl s jinými firmami)...

jurij*

takže on zavolá předem kdy se má stavit já jsem doma vždy od 14:00 -do druhého dne

a platím doufám Českou měnou

Kartou, nebo měnou země... akorát vám dá "tablet" a tam hodíte elektronicky podpis...asi jedinný rozdíl při přebírce oproti ppl a spol... mě většinou volají kolem 7-8 hodiny ranní kdy, kde... nebyl problém říct že jsem o 20km dál a chlapík s balíkem tam dojel...

 

vebroz

1x
Nejhorsi prepravce v cely CR, funguji jak za socialsmu. Pokud u nich nemate ucet nemate absolutne sanci se dozvedet ze k vam nejaky balik jede nebo ze byl nekde ulozen. Ani email neposlou, navic dle slov podpory jejich kuryri zakaznikum netelefonuji, zasadne ani nezvoni. Proto take nikde nejsou jejich slavne dodavky videt. Nepouzivejte je a doufam ze to brzy zavrou. Tohle skutecne nejsou zadne sluzby! Kez by sla dat hvezdicka 0

 

 

kangaroo*

0x

Toho bych se nabál celosvětová značka. Jen mám pocit, že mají větší poplatky než tuzemský dopravci.

 


0x

To asi nebude český e-shop... UPS naprosto bez problémů, rychlá doprava po celém světě, výhradní smluvní dopravce mnoha velkých (nejen) IT a zajistí zcela hladké celní řízení. Akorát tomu odpovídá cena dopravy.

doplněno 11.06.13 23:49:

Oprava: IT -> IT firem.

 


0x

UPS dodává výrobky apple po celém USA a 3/4 evropy... byl jsem vždy naprosto spokojen...

 


0x

Kolik by stál za normálních okolností 7 kg balík netuším, ale obchodníci (a obzvlášt ti velcí) mají speciální sazby. Nejjednodušší je ale mrknout se na ten web a tam je jasně uvedena cena za dopravu 15 Euro při objednávce do 199 Euro a zdarma u ostatních.

 

milos*

0x

Zkušenosti s UPS velice špatné.Objednal jsem si v Německu, zboží dorazilo v pořádku do našeho města a bez pokusu o doručení bylo zboží odesláno zpět do Německa. Historii doručování jsem viděl při zadání č.zásilky na jejich stránkách a přitom jsem si nechal poslat zásilku do zaměstnání, kde je nepřetržitá služba kde zásilku moli nechat. Vznikla mi škoda 171,80€. Naprosto nechápu jejich jednání. Boužel jsem zaplatil prodejci dopředu.

toki*

Bohužel mám naprosto totožnou zkušenost.

marekm

Poslední roky rovněž velmi špatné zkušenosti s kombinací Thomann a UPS. Stává se, že nejprve ve sledování balíku UPS píše nějaké předpokládané datum a to stále posouvá i o několik dní zatímco se tváří, že každý den vozí balík v autě. Takže rozzodně, co se času dodání týká, nebýt optimista a nevěřit dopravci.

 

paradise

0x
Je treba pocitat s tim ze doručovací společnost UPS neposílá avízo, ani oznámení o nedoručení, takže je třeba to sledovat na internetu. V případě zasílání balíčku do většího objektu se mi osvědčilo domluvit se se společností UPS, aby to řidič nechal na vrátnici (kontakt na řidiče vám nedají a ani vám nezavolá), protože pokud je to dál od hlavního vchodu, tak některý řidič s tím zřejmě má problém a prostě odjede i s nedoručeným balíčkem . Naštěstí to nakonec vše dobře dopadlo, ale stálo to hodně "nervů" a rozčilování.

 

pjink

0x

UPS ...špatná zkušenost, jak mi bylo sděleno, nedají vědět, ...asi raději zajedou 3x na místo doručení, než aby zavolali, nebo poslali sms, email. Problém je v tom, že pokud nevíte, kterou společnost využil prodejce, který Vám posílá zboží, tak se nemůžete přizpůsobit dané situaci, protože pokud zásilka jde DPD, tak Vám přijde email, sms a ještě Vám zavolají, na rozdíl od UPS,...kteří nemusí nic (?!)..., takže po večerech můžete pátrat, kde se Váš balík vlastně nachází...

jery

UPS - špatná zkušenost, nezavolají, nepošlou sms, do schránky vloží lístek se zaškrtnutím (vyzvednutí, 1 pokus), na lístku je uvedeno neplatné kontaktní číslo, při dotazu na jejich podporu sdělí, že kurýr nemusí předem informovat, telefonní číslo si musíte najít na jejich webových stránkách a jednání jako když je obtěžujete.

thoma

Kurýr opravdu nemusí nic a už z důvodu úspor jezdí jen 2x

 


0x

Dcera občas využívá UPS a vždy zavolali kdy přijedou.

 

nefrittka

0x

Zkušenost s UPS jako takovou naprosto příšerná.

Zboží objednáno v Koreji, došlo sem za tři dny. Od té doby leží balík ve skladu UPS - 3x ho podle scanu poslali do depa a třikrát zase zpátky do hlavního skladu, protože ho někdo zapomněl dát k proclení. I když to cestování balíku sem a tam v mejlu popřeli. Když jsem se po balíku začala shánět, dostávala jsem odpovědi, které si protiřečily. 4x jsem dostala mejl o doručení balíku a ani jednou mi v slibovaném termínu nebyl doručen. Výmluvy, výmluvy, výmluvy.

random

Zboží dorazilo z Indonésie do Prahy asi za 3 dny, ale poté pohyb přestal. Už týden trvá situace, kdy se v sledování zásilky objeví jen informace : Scan skladu. Nedoporučuji.

 

alenakoucka

0x
Veliká nespokojenost s UPS - - nejdříve uvedli, že dorazí v pondělí od rána do 20.00. V 17.00 se na stránkach objevilo, že zákazník požádal o jiný způsob doručení a z toho důvodu se dodání opozdí - lež - o nic jsem nežádala a zbytečně čelala doma ! Abych to zkrátila - zboží se ke mně dostalo až v pátek... Nechápu, jak může UPS s takovým přístupem púsobit celosvětově...
kuryrups

UPS jde primárně o splnění "norem" daných centrálou.. doručení - nedoručení se moc neřeší.

 

robo003*

0x

Objednal jsem si už podruhé zboží z Thomann (Německo).

Tentokrát mi řidič volal 5 min. předem . Říkal mi však , že volat "nemají" a že volal z vlastního rozhodnutí.

Jinak žádná sms , ani e-mail s alespoň příbližnou dobou doručení.

Na webu je možno sledovat pohyb zásilky (velmi příbližně).

Den doručení je však stanoven , avšak bez upřesnění času.

Pokud bych mohl - zvolil bych si pro doručení - kteroukoli jinou doručovací službu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]