Nejste přihlášen/a.
Milí rádcové, jaký bude nejlepší postup v následujícím případě? Před rokem jsem přešla k jinému penzijnímu fondu. Součástí smlouvy s novým fondem byla výpověď přechozí fin.organizaci s žádostí o převod fin.prostředků na č.účtu... Předchozí fond mi přijetí žádosti potvrdil. Napadlo by vás si ověřovat, jestli k převodu skutečně došlo? Až teď, když mi přišlo roční vyúčtování, jsem zjistila, že u nového fondu mám jen úspory za ten poslední rok, co jsem u nich. Kontaktovala jsem je s žádostí o vysvětení - byla stručná: k převodu fin.prostředků z předchozího fondu nedošlo, mám se informovat tam. Jsem z toho v šoku. Copak to nepatřilo k jejich péči o mě jako zákazníka dohlédnout na to, aby k převodu peněz došlo?
Bohužel, bohužel, je to hnus co si k nám klientům dovolují. Já si sjednal před lety u České spořitelny spořící účet se zajímavými procenty, poctivě jsem spořil a když jsem si šel peníze vybrat, tak jsem zjistil, že mi ti ( jakékoliv slovo lze použít ) ty procenta stáhli, aniž by mi to oznámili, ale archívovali nějaký papíry o stažení procent. A to si při sjednávání spoření brali na mě telefonní číslo, takže těch 10 kč do mě mohli vrazit a zavolat mi. Nikdy by mě nenapadlo, že když si něco sjednám, tak že to má volitelný podmínky...
Reakci z původního penzijního fondu nemám, chápu - je pátek... ale na internetové stránce svého spoření jsem se dozvěděla, že mé naspořené peníze byly před rokem "vyplaceny" - nevím ale komu, mně určitě ne... můj současný penz.fond od toho dává ruce pryč a odmítá jakoukoli odpovědnost... uvidím, co bude dál...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.