Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zmizelo mi z účtu 160.000

Od: minda® odpovědí: 7 změna:

Milí rádcové, jaký bude nejlepší postup v následujícím případě? Před rokem jsem přešla k jinému penzijnímu fondu. Součástí smlouvy s novým fondem byla výpověď přechozí fin.organizaci s žádostí o převod fin.prostředků na č.účtu... Předchozí fond mi přijetí žádosti potvrdil. Napadlo by vás si ověřovat, jestli k převodu skutečně došlo? Až teď, když mi přišlo roční vyúčtování, jsem zjistila, že u nového fondu mám jen úspory za ten poslední rok, co jsem u nich. Kontaktovala jsem je s žádostí o vysvětení - byla stručná: k převodu fin.prostředků z předchozího fondu nedošlo, mám se informovat tam. Jsem z toho v šoku. Copak to nepatřilo k jejich péči o mě jako zákazníka dohlédnout na to, aby k převodu peněz došlo?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ron*

0x

Dobrý den.

Kontaktujte tedy ten původní penzijní fond, peníze musely zůstat tam.

doplněno 10.05.13 11:19:

Pokud dnes nemají úřední hodiny, můžete je kontaktovat telefonicky, stačí znát číslo smlouvy.


dík za tip, poslala jsem jim žádost mailem, telefonovat v práci nemůžu... tak uvidím

 

buss

0x

Péče nepéče je třeba se informovat, stěžovat u původního fondu.


samozřejmě tam půjdu, ale až v pondělí - tak se trochu nervuju, jak to dopadne, jsou to mé jediné úspory...

 

ukulele*

0x

Bohužel, bohužel, je to hnus co si k nám klientům dovolují. Já si sjednal před lety u České spořitelny spořící účet se zajímavými procenty, poctivě jsem spořil a když jsem si šel peníze vybrat, tak jsem zjistil, že mi ti ( jakékoliv slovo lze použít ) ty procenta stáhli, aniž by mi to oznámili, ale archívovali nějaký papíry o stažení procent. A to si při sjednávání spoření brali na mě telefonní číslo, takže těch 10 kč do mě mohli vrazit a zavolat mi. Nikdy by mě nenapadlo, že když si něco sjednám, tak že to má volitelný podmínky...

Snižování původně dohodnutého úroku je bohužel běžná praxe a dočtete se o tom pouze na internetových stránkách spořitelny nebo banky, což je hnusné a podlé.

 


Reakci z původního penzijního fondu nemám, chápu - je pátek... ale na internetové stránce svého spoření jsem se dozvěděla, že mé naspořené peníze byly před rokem "vyplaceny" - nevím ale komu, mně určitě ne... můj současný penz.fond od toho dává ruce pryč a odmítá jakoukoli odpovědnost... uvidím, co bude dál...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]